آکادمی ایرانسل «انقلاب متاورس» را بررسی می‌کند

آکادمی ایرانسل با برگزاری یک وب‌سمینار، «انقلاب متاورس» را به‌عنوان تجلی پارادایم نوظهور دنیای فناوری، بررسی می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این وب‌سمینار، با عنوان «متاورس؛ از بازی و رؤیا تا واقعیت» همراه با نمایشگاه جانبی و با حضور کسب‌وکارهای فعال این حوزه، یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۱ در آکادمی ایرانسل برگزار و به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی «لنز» ایرانسل، پخش می‌شود.

در این وب‌سمینار، با تشکیل کارگروه‌های آموزشی و کاربردی در حوزه‌هایی مانند متاورس، NFT، شهر هوشمند، امنیت داده‌ها، حقوق قانونی مجازی و کسب‌و‌کارهای نوین، ضمن بررسی ابعاد گوناگون و جنبه‌های مختلف تحولات جدید دنیای فناوری، تلاش می‌شود تا علاوه بر بالا بردن ضریب آگاهی عمومی جامعه و آموزش افراد، در مسیر ایجاد بستری برای شکوفایی اقتصاد ملی، گام برداشته شود.

از جمله محورهای ارائه در این وب‌سمینار، می‌توان به رویکرد ایرانسل در تحول دیجیتال، شهروند دیجیتال در متاورس، متاورس و تحول دیجیتال، ظهور و رشد فناوری و تأثیر آن در زیست‌بوم کسب‌وکار، یونیورس در متاورس، انواع متاورس بر اساس شرکت‌های فعال، شهر هوشمند در متاورس، مزرعه متاورس و امنیت در NFT اشاره کرد.

دو پنل تخصصی نیز با حضور کارشناسان و فعالان زیست‌بوم فناوری، با موضوع «متاورس، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو» و «انتقال تجربه عملی و کاربردی در متاورس»، در این وب‌سمینار، اجرا می‌شود. بازدید از نمایشگاه تجهیزات متاورس با حضور فعالان کسب‌وکار نیز از دیگر بخش‌های این وب‌سمینار است.

آکادمی ایرانسل از تمامی جوانان جویای کسب تجربه‌های جدید مبتنی بر فناوری‌های نوین، صاحبان مشاغل و مدیران کسب‌و‌کارهایی که به آشنایی بیشتر با فرصتهای پیش روی ایجاد شده در متاورس علاقه‌مند هستند و به طور ویژه از فعالان و علاقمندان به حوزۀ فناوری بلاک‌چین، کسب درآمد در حوزۀ NFT و متاورس، فعالان و توسعه‌دهندگان حوزۀ بازی‌های رایانه‌ای، صاحبان مشاغل در حوزه‌های صنعت، ساختمان، واردات و صادرات و…، کسب‌وکارهای نوپای فعال در حوزۀ فناوری‌اطلاعات، مدیران توسعه بازار و هکرهای رشد، برای شرکت در این وب‌سمینار دعوت کرده است.

این رویداد به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار و به صورت آنلاین توسط تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شود.

دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد، با ظرفیت محدود و با مبلغ ۵۰۰هزار تومان، از طریق وب‌سایت آکادمی ایرانسل به نشانی yun.ir/jbx5re امکان‌پذیر است.

آکادمی ایرانسل، در قالب مجموعۀ «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» تأسیس شده و به بیان دقیق‌تر، مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راه‌اندازی آکادمی، این است که برای توسعۀ جریان آموزشی مهارت‌محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در خلق روش‌های نوین آموزش دیجیتال و عرضۀ عادلانۀ آموزش، به سهم خود گامی مؤثر بردارد.

آموزش‌های ارائه‌شده در آکادمی ایرانسل، در نگاهی کلی، شامل «آموزش‌های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی منابع انسانی شرکت ایرانسل»، «آموزش‌های مهارت‌محور در حوزه‌های تخصصی برای تأمین نیازهای علمی نیروهای انسانی در شرکت‌های همکار ایرانسل»، «آموزش دیجیتال برای مشتریان ایرانسل در گروه‌های تخصصی مدیریت حرفه‌ای و فناوری‌اطلاعات و ارتباطات» و «آموزش استارتاپ‌ها و فرایند شتاب‌دهی و ارائه خدمات منتورینگ» هستند.

«ارائه آموزش دیجیتال در جهت دسترسی آسان و عادلانه برای مشتریان»، «ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل»، «پیاده‌سازی آموزش تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران غیرمستقیم ایرانسل در جهت بهبود خدمات نوین» و «احراز بالاترین درجۀ رضایتمندی مشتریان از آموزش‌های حرفه ای و مهارت‌محور» از جمله اهداف آکادمی ایرانسل هستند.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم