نسخه جدید کارت‌به‌کارت اپ دیجی‌پی عرضه شد

اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی نسخه جدید کارت‌به‌کارت خود را عرضه کرده تا کاربران این اپلیکیشن بتوانند سریع‌تر و ساده‌تر از قبل، با امکانات جذاب بیشتری کارت‌به‌کارت کنند.

انتقال وجه به‌صورت کارت‌به‌کارت همیشه از پرکاربردترین خدمات پرداخت بوده و به‌خاطر سادگی و سرعت انجام تراکنش، طرف‌دارهای زیادی دارد.

نسخه جدید کارت‌به‌کارت‌ دیجی‌پی که از چندی پیش در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است، سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر از همیشه فرآیند انتقال وجه را برای کاربران انجام می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه جدید اشاره می‌کنیم.

 

جست‌جو و انتخاب سریع کارت‌های مبداء و مقصد

برای انتقال وجه به‌صورت کارت‌به‌کارت، معمولا دنبال اطلاعات کارت خودمان و شماره کارت طرف مقابل می‌گردیم. یکی از مزایای نسخه جدید کارت‌به‌کارت اپلیکیشن دیجی‌پی، امکان جست‌جوی سریع کارت‌های مبداء و مقصد است؛ یعنی دیگر نیازی به صرف چند دقیقه برای یافتن شماره کارت‌ها نیست!

 

تعیین شماره کارت‌های مهم و نمایش آن‌ها در بالای فهرست کارت‌ها

حتما برایتان پیش آمده شماره کارت‌ مقصدی را که بیشتر به آن نیاز دارید، گم کنید! یا آن را در فهرست بلندبالای شماره کارت‌های مقصد در اپ پرداخت پیدا نکنید. در نسخه جدید کارت‌به‌کارت دیجی‌پی، امکان اولویت دادن‌ به شماره کارت‌های مهم در فهرست کارت‌ها و‌ نمایش آن‌ها در بالای فهرست هم اضافه شده است.

 

انجام کارت‌به‌‌کارت‌های پرتکرار فقط با چند کلیک

در نسخه جدید انتقال وجه با دیجی‌پی، شکل متفاوتی از کارت‌به‌کارت در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این نسخه، برای تراکنش‌های پرتکرار دیگر نیازی به ورود همه اطلاعات کارت ندارید و فقط با چند کلیک ساده، می‌توانید عملیات موردنظر را از فهرست پرتکرارترین کارت‌به‌کارت‌ها انتخاب کرده و وجه را منتقل کنید.

 

جاگذاری خودکار رمز پویا با تأیید کاربر

در این نسخه جدید، به کاربر این امکان داده شده که جاگذاری رمز پویا به‌صورت خودکار را فعال کند؛ یعنی دیگر نیازی به کپی و پیست یا نوشتن رمز پویا نیست! با آمدن پیامک بانک، اپلیکیشن دیجی‌پی، رمز پویا را با اجازه کاربر و به‌صورت صددرصد ایمن، در فرم مربوطه جاگذاری می‌کند.

 

اضافه کردن یادداشت برای تراکنش‌ها

در این نسخه، امکان اضافه کردن یادداشت برای تراکنش‌ها هم وجود دارد. کاربرانی که ممکن است دلیل واریز وجه را فراموش کنند، می‌توانند یادداشت کوتاهی به تراکنش اضافه کنند تا هم خودشان و هم فردی که برایش واریز انجام شده، آن را بخوانند.

 

اشتراک‌گذاری شماره‌ کارت‌ فقط با چند کلیک

با کارت‌به‌کارت جدید دیجی‌پی، می‌توانید شماره کارت خودتان را به‌راحتی و با چند کلیک ساده، با دیگران به اشتراک بگذارید. این‌طوری دیگر نیازی به نوشتن دوباره و چندباره شماره کارت و ارسال آن در اپ‌های پیام‌رسان نیست.

 

البته این‌ها فقط بعضی از ویژگی‌های نسخه جدید کارت‌به‌کارت دیجی‌پی هستند. در این نسخه، ترتیب‌دهی هوشمند نمایش کارت‌های مبداء و مقصد، امنیت در کنار سادگی تجربه کاربری و خدمت جدید کارت‌به‌کارت پرداخت‌سازی به‌صورت هوشمند هم اضافه شده‌اند.

برای بهره‌مندی از همه این ویژگی‌های جذاب و انتقال وجه به سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش ممکن، همین حالا می‌توانید اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی را از وب‌سایت رسمی این شرکت یا استورهای معتبر دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم