همراه‌کارت به انتخاب مایکت بهترین اپلیکیشن صنعت فین‌تک در سال ۱۴۰۰ شد

اپلیکیشن پرداخت همراه‌کارت در جشنواره سالانه مایکت در دسته برترین اپلیکیشن‌های صنعت فین‌تک سال ۱۴۰۰ به‌عنوان برگزیده انتخاب شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی همراه‌کارت، بهترین اپلیکیشن‌های سال ۱۴۰۰ مایکت در رویداد سالیانه «جوایز مایکت» مشخص شدند. این رویداد یک مسابقه درون برنامه‌ای است که هر ساله در محیط استور اندرویدی مایکت در چند دسته برگزار شده و اپلیکیشن‌های برگزیده معرفی می‌شوند.

در این جشنواره اپلیکیشن همراه‌کارت به‌عنوان یکی از بزرگترین نرم‌افزارهای فعال در صنعت پرداخت و فین‌تک کشور توانست عنوان برترین اپلیکیشن صنعت فین‌تک ۱۴۰۰ را به خود اختصاص دهد.

اپلیکیشن همراه‌کارت در حال حاضر نزدیک به ۱۶ میلیون کاربر دارد که از خدمات مختلف آن نظیر کارت به کارت از مبدا ۳۲ بانک و موسسه اعتباری، خرید شارژ و بسته اینترنت، دریافت موجودی، استعلام و پرداخت قبض‌های خدماتی و موبایل استفاده می‌کنند.

همراه کارت با تاکید روی بهبود طراحی رابط و تجربه کاربری، رقم زدن تجربه‌ای دلچسب در استفاده از خدمات پرداخت برای عموم مردم را یکی از ماموریت‌های اصلی خود می‌داند. همچنین کسب میانگین امتیاز ۴.۶ از سوی کاربران در فروشگاه‌های مختلف نرم‌افزاری نشان می‌دهد که همراه‌کارت در مسیر درست تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت موفق بوده و توانسته نظر مثبت کاربران خود را به دست آورد.

جشنواره سالیانه ۱۴۰۰ مایکت در دسته‌های بهترین برنامه‌های صنعت فین‌تک، خرید آنلاین، سرمایه‌گذاری دیجیتال، پخش آنلاین فیلم و سریال، مسیریاب ایرانی، سرگرمی برای کودکان، رشد فردی و آموزش زبان انگلیسی برگزار شد.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

ماجرای فروش سهام سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول چه بود؟

صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. خبری که در رسانه‌ها به سرعت منتشر شد و هنوز هم ادامه دارد این
صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه…
دیوار

اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار

گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان می‌دهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر از ۴۵ درصد کل جستجوهای این حوزه را تشکیل می‌دهد. کاربران دیوار در سال گذشته در
گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان می‌دهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر…
ایرانسل

نقش اپراتورها در صنعت خودرو متصل، گامی به‌سوی آینده‌ای پایدار و هوشمند!

صنعت خودرو در حال گذر از یک دگرگونی عظیم است. این تحول که به‌واسطه انقلاب دیجیتال رقم خورده، موجب ظهور گرایش‌های نوینی همچون خودروهای متصل، برقی، خودران و اشتراکی
صنعت خودرو در حال گذر از یک دگرگونی عظیم است. این تحول که به‌واسطه انقلاب دیجیتال…
خبرها

یک VOD جدید به نام «شیدا» مجوز گرفت

پلتفرم «شیدا» به عنوان بازیگر جدید شبکه نمایش خانگی از ساترا مجوز فعالیت گرفت. «شیدا» با حضور چهره‌هایی که در سال‌های ابتدایی شبکه نمایش خانگی باعث رونق این صنعت
پلتفرم «شیدا» به عنوان بازیگر جدید شبکه نمایش خانگی از ساترا مجوز فعالیت گرفت. «شیدا» با…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم