جشنوارۀ «تماشاپلاس» چارخونه تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد

جشنوارۀ تماشای گروهی فیلم و سریال در چارخونۀ ایرانسل، با عنوان «تماشاپلاس» تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چارخونه، بازار جامع محتوای دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با اجرای جشنوارۀ دورهمی فیلم‌بازها با شعار «خیلی دور…اما خیلی نزدیک در چارخونه پلاس»، این امکان را برای علاقه‌مندان به تماشای گروهی فیلم و سریال فراهم کرده که تا ۲ اردیبهشت ماه، از طریق «تماشاپلاس»، فیلم و سریال ببینند، دوستان خود را به تماشای آن دعوت کنند و با کسب امتیاز، علاوه بر لذت تماشا، جایزه هم بگیرند.

 

«تماشاپلاس» ویژگی جدید چارخونه است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به‌صورت همزمان، با دوستان خود فیلم ببینند و با استفاده از گزینۀ میکروفون، برای هم پیام‌صوتی بفرستند، شوخی کنند و یا حتی داستان فیلم را لو دهند. برای استفاده از تمامی این امکانات، نیاز به برنامۀ جانبی دیگری نیست و تمامی امکانات، در خود چارخونه قابل‌‌دسترسی است.

 

به ۵۰ نفر اولی که بیشترین امتیاز را در هر هفته داشته باشند، ۵۰۰هزار تومان اعتبار کیف پول دیجیتال هدیه تعلق می‌گیرد. بنابراین با دیدن فیلم‌های متنوع (حداقل به‌میزان یک ساعت)، به‌ازای هر یک دقیقه تماشای فیلم یا سریال، یک امتیاز به کاربر تعلق گرفته و شانس او برای دریافت هدیه، افزایش می‌یابد. همچنین کاربران چارخونه می‌توانند با دعوت دوستان خود از طریق لینک دورهمی که در ابتدای پخش هر فیلم قرار می‌گیرد و یا به وسیلۀ دکمۀاشتراک‌گذاری فیلم در صفحۀ فیلم مورد نظر، امتیاز خود را افزایش دهند و به ازای هر یک دقیقه تماشا توسط فرد دعوت‌شده، هر دو نفر، یک امتیاز دریافت کنند.

 

علاوه بر این، در طول جشنواره، روزهای مشخصی به‌عنوان سانس جایزه در نظر گرفته شده‌ است. اگر در این روزها، کاربر حداقل یک ساعت فیلم و سریال تماشا کند، در قرعه‌کشی روزانه چهار بن خرید یک میلیون تومانی کالای کمپینگ شرکت داده می‌شود.

 

همچنین تمامی کاربرانی که در طول مدت جشنواره، حداقل یک ساعت فیلم ببینند، در قرعه‌کشی ۳۰ صندلی کمپینگ شرکت داده می‌شوند.

 

مشترکان ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک چارخونه‌پلاس، در این جشنواره شرکت و با اینترنت تمام‌بها، فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقۀ خود را تماشا کنند.

 

اطلاعات بیشتر دربارۀ این جشنواره، در صفحۀ ویژۀ آن در وب‌سایت چارخونه، به نشانی campaign.charkhoneh.com/cinema در دسترس است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم