ارزش‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی؛ ابرآروان ۵۰۰ میلیارد تومان از فناپ جذب سرمایه کرد

مراسم سالانه «سوار ابرها» ابرآروان برگزار شد. پویا پیرحسینلو، مدیرعامل ابرآروان اعلام کرد ارزش این شرکت به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده و به تازگی ۵۰۰ میلیارد تومان از فناپ جذب سرمایه کرده است. با این سرمایه‌گذاری جدید میزان سهام فناپ در آروان به ۶۵ درصد رسیده است.

 

مدیرعامل ابرآروان گفت: برنامه‌ریزی ۱۰ساله ما این است که در سال ۱۴۰۴ وارد بورس شویم. به گفته مدیرعامل ابرآروان، علاوه بر افزایش سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی که ترکیبی از پول و منابع دیتاسنتری است، حدود هزار میلیارد تومان هم سخت‌افزار از سوی فناپ در اختیار ابرآروان قرار می‌گیرد تا در دیتاسنتر “نیما” به ارایه خدمات ابری خود بپردازد.

 

به گفته پیرحسینلو، ابرآروان حدود ۹۰ هزار مشتری دارد که از این بین، حدود ۱۵ هزار مشتری بین‌المللی است و این شرکت به عضویت GDPR (قوانین حفاظت اطلاعات اتحادیه اروپا) درآمده است.

 

ابرآروان همکاری‌هایی را با شرکت «زیتل» ارایه‌دهنده سرویس اینترنت نامحدود بی‌سیم، آغاز کرده و قصد ارایه ۵G Cloud را دارد.

 

مدیرعامل ابرآوران گفت: CDN آروان در ۴۰ نقطه مهم دنیا پاپ‌سایت دارد. شهریور سال گذشته ۱۸ پاپ‌سایت در نقاط مختلف بین‌المللی را ارتقا دادیم یا به‌ عنوان یک پاپ‌سایت جدید به سیستم اضافه کردیم. لیتنسی (تاخیر) ابرآروان حدود ۳۰ میلی‌‌ثانیه‌ است و یکی از کم‌تاخیر‌ترین CDNهای دنیا را داریم.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم