اکران آنلاین فیلم سینمایی «عنکبوت» در فیلیمو

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در پلتفرم فیلیمو به اکران آنلاین رسید.

 

به گزارش روابط‌ عمومی فیلیمو، فیلم سینمایی «عنکبوت» داستان زندگی سعید، مردی چهل ساله و بسیار متعصب است که پس از آنکه همسرش مورد آزار و مزاحمت یک راننده تاکسی قرار می‌گیرد، تصمیمش برای انتقام گیری او را وارد مسیری تاریک می‌کند. در این فیلم محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، مینا ساداتی، مهدی حسینی نیا و فرید سجادی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

داستان عنکبوت را اکتای براهنی به نگارش درآورده است و جواد نوروزبیگی تهیه کننده اثر است. این فیلم سینمایی در ژانر اکشن و پلیسی معمایی، هم اکنون در وب سایت فیلیمو قابل مشاهده است.

 

عنکبوت، پنجاه و نهمین عنوان از فیلم‌های سینمایی منتشر شده در بستر فیلیمو در قالب اکران آنلاین است. یکی از مقوله‌های مهمی که طی سال‌های شیوع ویروس کرونا در حوزه سینما و فرهنگ دستخوش تغییر شد، اکران فیلم‌های سینمایی بود که به دلیل محدودیت‌های اکران در سالن‌های سینما، برخی فیلم‌ها در بستر پلتفرم‌های نمایش آنلاین، به پخش رسیدند و با استقبال خوبی مواجه شدند. اکران آنلاین که برای اولین‌بار با فیلم سینمایی «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا اجرایی شد، این روزها با فیلم‌های دیگری ادامه دارد و بستر مناسبی برای نمایش فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است. پلتفرم فیلیمو در طی این مدت با اکران ۵۹ عنوان فیلم سینمایی، به رونق سینما کمک کرده است.

 

«دینامیت» به کارگردانی سید مسعود اطیابی با بازی احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی و محسن کیایی که توانسته لقب پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را از آن خود کند، با فروش ۱۱ میلیارد تومانی موفق‌ترین فیلم در حوزه اکران آنلاین است.

 

«شنای پروانه» ساخته محمد کارت با حضور امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته آ بهرام و علی شادمان، و فیلم‌ سینمایی «خورشید» ساخته مجید مجیدی که نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز بود نیز به ترتیب به فروش بالای ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و ۲ و نیم میلیارد تومان در اکران آنلاین رسیدند.

 

شایان ذکر است که فیلم‌های «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری و «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی که در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفق به کسب جوایز متعددی شدند نیز به صورت اختصاصی در بستر فیلیمو اکران آنلاین شده‌اند. در مجموع تا کنون ۵۹ عنوان فیلم در فیلیمو به اکران آنلاین رسیده است.

 

خروج، طلا، زیرنظر، مهمانخانه ماه نو، تیغ و ترمه، کشتارگاه، بهت، حکایت دریا، پسرکشی، نرگس مست، جایی برای فرشته‌ها نیست، خوب، بد، جلف۲: ارتش سری، هفت و نیم، حمال طلا، لتیان، قتل عمد، بنفشه آفریقایی، زن‌ها فرشته‌اند ۲، گیلدا، ایستگاه اتمسفر، هایلایت، دوئت، بی حسی موضعی، تا ابد، روزهای نارنجی، سازهای ناکوک، سراسر شب، جمشیدیه، ، ناگهان درخت، مردن در آب مطهر، پیشی میشی، دیدن این فیلم جرم است، آقای سانسور، بعد از تو، زیر نور کم، شنای پروانه، جنون، تکخال، خورشید، خون شد، گورکن، هرماس، کله پوک، سیاه باز، هفته‌ای یکبار آدم باش، حکم تجدید نظر، پوست، بندربند، شهربانو، صحنه زنی، اتومبیل، دینامیت، جنایت بی دقت، شهر گربه‌ها، دشت خاموش، قدغن، تومان، تورنا۲ و عنکبوت به ترتیب، فیلم‌های اکران شده در این پلتفرم هستند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم