رویدادهای «زنگ تفریح» و «استارکاپ» در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود

نمایشگاه اینوتکس امسال با شعار «تفریح با چاشنی نوآوری» میزبان برگزاری ۲ رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» است. رویداد «زنگ تفریح» مجالی برای استراحت، بازی، سرگرمی در همجواری بخش‌های متنوع و تخصصی نمایشگاه است. زنگ تفریح اینوتکس، تجربه‌ای جدید در میان نمایشگاه‌های موجود است. هدف از این بخش ایجاد یک فضای شاداب و پر انرژی در کنار بخش‌های تخصصی و تجاری نمایشگاه است تا مخاطبان ضمن استراحت بین جلسات و مذاکرات کاری، از این فضا برای معاشرت با دیگر شرکت‌کنندگان در رویداد اینوتکس استفاده کنند.

 

اینوتکس ۲۰۲۲ شاهد تنوع بیشتر بازی های این رویداد نسبت به سال گذشته خواهد بود تا فضای مطلوب تری برای مخاطبان اینوتکس ۲۲ رقم بخورد.

 

جام «استارکاپ» یکی از بخش های زنگ تفریح اینوتکس است که از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در جریان این نمایشگاه برگزار می‌شود و یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بخش‌های نمایشگاه همراه با حضور تماشاگران است. استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای است که استارتاپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در آن شرکت می کنند.

 

این رویداد سال گذشته با محوریت ۲ رشته PES20 و FIFA20 مسابقه برگزار شد اما باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بازخوردهای شرکت‌کنندگان در رقابت های سال گذشته، امسال این رقابت ها تنها در رشته FIFA22 در کنسول پلی استیشن با حضور ۱۶ تیم به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است ثبت نام جام «استارکاپ» به زودی آغاز و از طریق سایت اینوتکس اطلاع رسانی خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم