۴۳ درصد رشد سودخالص نسبت به پیش بینی ۹ ماهه در ایران کیش

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در صورت‌های مالی ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، ۴۳ درصد رشد سود خالص نسبت به پیش بینی ۹ ماهه محقق کرد. این شرکت در صورت های مالی نه ماهه حسابرسی شده سال ۱۴۰۰، مبلغ ۱,۱۳۰,۹۱۹ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده است.

 

درصد کارتخوان فروشگاهی این شرکت در سال گذشته ۴.۳ درصد رشد داشته است. ایران کیش همچنین در سرانه تعداد تراکنش کارتخوان فروشگاهی ۸ درصد و در مبلغ نیز ۲۷ درصد رشد را نسبت به سال قبل یعنی ۱۳۹۹ تجربه کرده است.

 

افزایش سرمایه از ۲۶۰ میلیارد به ۶۳۰ میلیارد تومان در مرحله اول محقق شده است. این افزایش عموما از محل سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات است.

 

ایجاد تنوع سبد درآمدی و عدم وابستگی صرف به کارمزد درآمدهای شاپرکی صورت گرفته که بر این اساس از تکنولوژی های متنوعی استفاده شده است. ارایه خدمات درگاهی اینترنتی، موبایل و ترمیم و نگهداری پایانه های فروش، تلفیقی از پروژه های بانکی، اپلیکیشن های موبایلی و سامانه مدیریت درخواست مشتریان از جمله این موارد است ایران کیش توانست سبد محصول ترکیبی را ارایه دهد و جایگاه خدمات ایران کیش را بالاتر نگه دارد.

 

شارژ بیمه و بیمه موبایل روی بسترهای ایران کیش، راه اندازی کیف پول ترمه، پات لایف، رونمایی از پلتفرم یکپارچه MPG، همکاری با دیجیکالا و آسان خرید، همکاری با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، موفقیت محصول پرداخت روی پمپ، رونمایی از احراز هویت دیجیتال، افزایش تراکنش ابزار موبایلی از دستاوردهای این شرکت در سال‌های گذشته است.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا ارزان‌تر ارسال می‌کند یا فروشگاه‌های دیگر؟

هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم‌صرفه می‌کند. معمولا فروشگاه‌های
هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم