پایان ثبت نام شرکت‌های متقاضی حضور در اینوتکس؛ حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اعلام خبر ثبت نام حضور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه INOTEX 2022 با حضور حدود ۴۰۰ شرکت و استارتاپ در فضایی به وسعت ۵هزار متر برگزار خواهد شد.

 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، «سجاد عباسی فشمی» گفت: فضای ارائه غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و با توجه به استقبال خوب شرکت های و استارتاپ‌های متقاضی ظرفیت ثبت نام برای دریافت غرفه تکمیل شده است.

 

او تصریح کرد: نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در فضایی به وسعت ۵ هزار متر و حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی برگزار می شود. همچنین پاویون روسیه و پاویون هند نیز برقرار می‌باشد. در این نمایشگاه مقامات مسئول کشورهای خارجی به عنوان بازدید کننده حضور خواهند داشت و از پارک اسکور کوهای روسیه نیز تیمی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

به گفته فشمی نمایشگاه امسال با استقبال صنایع بزرگ کشور همراه بوده تا در کنار استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای برطرف کردن نیازهای فناورانه خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ حضور داشته باشند. در این زمینه با برگزاری ریورس پیچ، صنایع بزرگ و فعال کشور در طول ۴ روز برگزاری اینوتکس به معرفی نیازهای فناوری خود به استارتاپ ها، شرکتهای دانش بنیان و مخترعین خواهند پرداخت.

 

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اشاره تفاوت دیگر اینوتکس ۲۰۲۲ با دوره‌های گذشته گفت: امسال برخلاف سال گذشته که ۲ استیج برگزار شد، شاهد برگزاری ۳ رویداد استیج خواهیم بود. یک استیج با موضوعات عمومی کسب و کاری در حوزه فناوری، دیگری با موضوعات تخصصی بررسی ترندهای آینده تکنولوژی و سومین استیج نیز موضوع بررسی حکمرانی فناورانه در حوزه دانش بنیان خواهد بود.

 

او تصریح کرد: بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو با هدف فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان شامل موضوعات بررسی موضوعات اقتصادی، محیط زیست و توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی کسب و کار ها، چالش های اکوسیستم نوآوری، رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم های ذهنی از محتواهای این استیج خواهد بود.

 

فشمی در پایان افزود: همچنین رویداد جینو که مرتبط با بازی سازها و گیمرهاست به عنوان یکی از بخش‌های جذاب اینوتکس ۲۲ می باشدکه در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه برنامه‌های متنوعی خواهد داشت. امسال همچنین اختتامیه رویداد کنز نیز با اختتامیه اینوتکس همزمان است که در آن به پژوهشگران جوان کشورهای اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.

 

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از سه شنبه ۲۰ اردیبهشت الی جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم