مدیرعامل تپسی: امسال را با ۸۰۰ میلیارد تومان فروش به پایان می‌رسانیم

براساس اطلاعیه معاونت نظارت بازار فرابورس ایران، شرکت «تپسی» به عنوان نخستین استارتاپ، سه‌شنبه ۲۴ خرداد وارد بازار دوم فرابورس خواهد شد.

بنابر اطلاعیه معاونت نظارت تعداد ۵۸ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۴۴۰ سهم شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معادل ۵ درصد از سهام این شرکت عرضه اولیه می‌شود. تعداد کل سهام شرکت، یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۰۰ بوده و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی، یک میلیون و ۴۰۰ هزار سهم است.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی صبح امروز با حضور در تلویزیون اینترنتی بورسان گفت: الان به نقطه اوج حمل‌ونقل درون شهری رسیدیم. این حوزه هنوز خیلی خیلی کوچک است، منظورم اقتصاد دیجیتال و حمل‌ونقل است. چه از نظر عمق مصرف و چه از نظر توسعه جغرافیایی. ما هنوز در ابعاد سال ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ شرق آسیا هستیم. ما گسترش جغرافیایی تپسی را در زمان کرونا متوقف کرده بودیم. در این حوزه سرمایه‌گذاری نکردیم.

به گفته منشی پور الان اما شرایط متفاوت است؛ در همین یک ماه گذشته ۵ شهر جدید وارد شدیم. استقبال بسیار خوب بود. چون رقیب ما قبلا وارد شده بود برای ما ورود به شهرهای جدید کم هزینه‌تر بود.

مدیرعامل تپسی خبر داد این شرکت تا آخر سال حداقل وارد ۲۰ شهر جدید خواهد شد. به گفته منشی‌پور تپسی کمی هم از برنامه جلو است.

مدیرعامل تپسی بیان کرد این شرکت از هر سفر ۱۵ درصد کمیسیون دریافت می‌کند. «امسال را با حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان فروش به پایان می‌رسانیم. سال گذشته رقم فروش حدود ۲۶۶ میلیارد تومان بود.»

منشی‌پور ادامه داد: ما از روز اول شفاف بودیم، تقریبا همه شرکت‌های این حوزه شفاف هستند. هدف‌مان این است تا هر کسی سهامدار تپسی است اطلاعات ما را شفاف داشته باشد. تنها درآمد ما هم ۱۵ درصد کمیسیون هر سفر است.

به گفته مدیرعامل تپسی در دوران کرونا با اینکه رشد کردن سخت بود و باید نیروی انسانی‌مان را نصف می‌کردیم اما این کار را نکردیم. چون معتقدیم نیروی انسانی‌مان بسیار با ارزش است. حدود ۳۰ درصد هزینه‌های‌مان برای نیروی انسانی است. «بحث ما رشد پایدار است که بازار پر پتانسیلی در برابرمان است. ما می‌توانیم پرخرج باشیم یا اینکه با هزینه کم رشد کنیم. تاکنون هزینه‌های ما کاهشی بوده است.» پیش‌بینی ما این است تا همگام با رشد سودمان را هم چند برابر کنیم که کار دشواری است.

منشی‌پور در خصوص برنامه‌های تپسی برای مواجهه با چالش‌های مجامع بورسی گفت: ما از محل ارزش‌آفرینی درآمد خلق می‌کنیم. نگاه‌مان بلندمدت است. به نظرم سهامداری در تپسی موفق است که نگاه بلندمدت داشته باشد. ما نگاه بلند مدت برای ساخت شرکت‌مان داریم. ما یکی از بهترین تیم‌ها را داریم. تیمی که در کلاس جهانی است و در ایران هم آبدیده شده است. ما از قبل تمرین کردیم که به انواع سهامداران پاسخگو باشیم. مطمئنم سهام ما بازدهی خیلی خوبی برای سهامداران در سال‌های آینده خواهد داشت. ورود به بورس تپسی عملا ورود یک صنعت به بورس است و راه باز می‌شود. ما مسیر خیلی روشنی را برای تپسی می‌بینیم. تپسی آینده چندین برابر تپسی امروز خواهد بود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم