برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

«باما» از چهره جدید خود رونمایی کرد

«باما» پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، از طراحی جدید هویت بصری و محصول خود رونمایی کرد. این پلتفرم اعلام کرد که پس از گذشت ۱۲ سال از فعالیت در بازار خودرو با نگاهی به‌روز شده و متناسب‌ با جایگاه این برند در بازار و همچنین هماهنگ‌تر با نیاز مخاطبان با ظاهری جدید فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

 

فیس لیفت برند «باما» همچنان تا حدی به هویت قبلی وفادار بوده اما اکنون ظاهری به‌روزتر به خود گرفته است. «امیرعلی شبیری»، مدیرعامل «باما» درباره این تغییر اعلام کرد:

 

«پس از گذشت سال‌ها از آغاز به کار باما، لازم دانستیم که تغییراتی را در هویت بصری برند خود ایجاد کنیم. خوشحالیم که تا امروز توانسته‌ایم با ارائه راه حل‌های جدید و پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار خودرو، نقش پیشروی «باما» را در هدایت‌گری این بازار و ارائه بهترین خدمات به مشتریان تثبیت کنیم. هویت بصری جدید برند ما چنان طراحی شده که بتواند به مناسب‌ترین و روز‌آمدترین شکل، خود را با وضعیت فعلی بازار خودرو و نیاز مشتریان ما هماهنگ کند. ما همیشه به ارزش‌های بنیادین خود مانند شفافیت و سهولت فرآیندها پایبند بوده‌ایم و این فیس لیفت همراستا با استراتژی کلی «باما»، به تقویت و اجرایی شدن این ارزش‌ها کمک می‌کند. البته تغییرات انجام شده صرفاً به ظاهر و المان‌های بصری محدود نمی‌شود و ما در پیاده‌سازی محصول هم از تکنولوژی و دانش روز دنیا بهره‌مند شده‌ایم.»

 

از سوی دیگر «مهرداد محمدزاده» مدیر استودیو شیزارو که طراحی هویت جدید برند «باما» را برعهده داشته در این باره گفت:

 

«برای طراحی نشان و هویت بصری جدید باما تا حد زیادی از زبان طراحی در خودروها الهام گرفته شده، به گونه‌ای که اِلمان‌های مختلفی از این زبان طراحی در سیستم جدید طراحی باما به شکل مناسبی جای خود را پیدا کرده‌اند. ترکیب‌بندی رنگ در «باما» هم در ظاهر جدید متفاوت شده تا براساس دنیای جدید و نیازهایش، به‌روزتر شود. در واقع پلتفرم باما در این فیس لیفت با استفاده از همه دارایی‌هایی که در زمینه برندینگ در این سال‌ها به آن دست یافته بود هویت خودش را هم بهینه کرد.»

 

پلتفرم «باما» از امروز با ظاهری به‌روز شده به فعالیتش ادامه می‌دهد. به گفته «باما» طراحی جدید باعث می‌شود کاربران راحت‌تر از گذشته بتوانند به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنند. ظاهر تازه «باما» مقدمه ارائه امکانات دیگری است که به مرور قرار است در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گیرد.

 

«باما» در این سال‌ها با حضور مداوم و پررنگ در بازار خودرو تلاش کرده تا تغییرات مثبت زیادی در زمینه شفافیت بازار خودرو، کمک به سوق دادن معاملات به سمت قیمت‌های واقعی و منصفانه و خلق ارزش برای کسب و کارها و فروشندگان خودرو ایجاد کند که به گفته این شرکت، مجموعه این تاثیرات باعث تغییر چهره بازار معاملات خودرو در ۱۲ سال گذشته شده است.

 

مطالب مرتبط

قطعی اینترنت ایران
دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی