«باما» از چهره جدید خود رونمایی کرد

«باما» پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، از طراحی جدید هویت بصری و محصول خود رونمایی کرد. این پلتفرم اعلام کرد که پس از گذشت ۱۲ سال از فعالیت در بازار خودرو با نگاهی به‌روز شده و متناسب‌ با جایگاه این برند در بازار و همچنین هماهنگ‌تر با نیاز مخاطبان با ظاهری جدید فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

 

فیس لیفت برند «باما» همچنان تا حدی به هویت قبلی وفادار بوده اما اکنون ظاهری به‌روزتر به خود گرفته است. «امیرعلی شبیری»، مدیرعامل «باما» درباره این تغییر اعلام کرد:

 

«پس از گذشت سال‌ها از آغاز به کار باما، لازم دانستیم که تغییراتی را در هویت بصری برند خود ایجاد کنیم. خوشحالیم که تا امروز توانسته‌ایم با ارائه راه حل‌های جدید و پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار خودرو، نقش پیشروی «باما» را در هدایت‌گری این بازار و ارائه بهترین خدمات به مشتریان تثبیت کنیم. هویت بصری جدید برند ما چنان طراحی شده که بتواند به مناسب‌ترین و روز‌آمدترین شکل، خود را با وضعیت فعلی بازار خودرو و نیاز مشتریان ما هماهنگ کند. ما همیشه به ارزش‌های بنیادین خود مانند شفافیت و سهولت فرآیندها پایبند بوده‌ایم و این فیس لیفت همراستا با استراتژی کلی «باما»، به تقویت و اجرایی شدن این ارزش‌ها کمک می‌کند. البته تغییرات انجام شده صرفاً به ظاهر و المان‌های بصری محدود نمی‌شود و ما در پیاده‌سازی محصول هم از تکنولوژی و دانش روز دنیا بهره‌مند شده‌ایم.»

 

از سوی دیگر «مهرداد محمدزاده» مدیر استودیو شیزارو که طراحی هویت جدید برند «باما» را برعهده داشته در این باره گفت:

 

«برای طراحی نشان و هویت بصری جدید باما تا حد زیادی از زبان طراحی در خودروها الهام گرفته شده، به گونه‌ای که اِلمان‌های مختلفی از این زبان طراحی در سیستم جدید طراحی باما به شکل مناسبی جای خود را پیدا کرده‌اند. ترکیب‌بندی رنگ در «باما» هم در ظاهر جدید متفاوت شده تا براساس دنیای جدید و نیازهایش، به‌روزتر شود. در واقع پلتفرم باما در این فیس لیفت با استفاده از همه دارایی‌هایی که در زمینه برندینگ در این سال‌ها به آن دست یافته بود هویت خودش را هم بهینه کرد.»

 

پلتفرم «باما» از امروز با ظاهری به‌روز شده به فعالیتش ادامه می‌دهد. به گفته «باما» طراحی جدید باعث می‌شود کاربران راحت‌تر از گذشته بتوانند به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنند. ظاهر تازه «باما» مقدمه ارائه امکانات دیگری است که به مرور قرار است در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گیرد.

 

«باما» در این سال‌ها با حضور مداوم و پررنگ در بازار خودرو تلاش کرده تا تغییرات مثبت زیادی در زمینه شفافیت بازار خودرو، کمک به سوق دادن معاملات به سمت قیمت‌های واقعی و منصفانه و خلق ارزش برای کسب و کارها و فروشندگان خودرو ایجاد کند که به گفته این شرکت، مجموعه این تاثیرات باعث تغییر چهره بازار معاملات خودرو در ۱۲ سال گذشته شده است.

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

کاندیداهای چهارمین جشنواره نهال فین‌تک اعلام شدند

جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به حوزه فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از راهکارها، محصولات و افراد تأثیرگذار در این حوزه
جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به حوزه فین‌تک در…
اسنپ

اسنپ رکورد خود را با بیش از ۵ میلیون سفر روزانه شکست

به گزارش روابط عمومی اسنپ، در ماه پایانی سال ۱۴۰۲، اسنپ رکورد ۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۵ سفر روزانه در سرویس خودرو و باکس را زد. این رکورد در روز چهارشنبه، دوم اسفند،
به گزارش روابط عمومی اسنپ، در ماه پایانی سال ۱۴۰۲، اسنپ رکورد ۵ میلیون و ۱۳۹…
دیجی‌کالا

گنجه؛ راهکاری برای دریافت ارزان و بی‌دردسر سفارش‌ از دیجی‌کالا

شاید شما هم بعد از ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی، برای دریافتش سردرگم شده باشید. ممکن است ساعت‌های تحویل سفارش با زمانی که در خانه یا محل کار هستید هماهنگ نباشد
شاید شما هم بعد از ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی، برای دریافتش سردرگم شده باشید. ممکن…
فیلیمو

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، تا امروز بیش از ۱۵۰ ولاگ از دانش‌آموزان پایه اول تا نهم از ۲۴ استان کشور برای دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه ارسال شده است. میثم
به گزارش روابط عمومی فیلیمو، تا امروز بیش از ۱۵۰ ولاگ از دانش‌آموزان پایه اول تا…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم