برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

دعوت اسنپ‌ از خانواده فرهنگ و هنر برای پیوستن به این اپلیکیشن

با تغییرات کلان اقتصادی و مهاجرت کسب‌و‌کا‌‌رهای آفلاین به فضای تجارت الکترونیک و آنلاین شدن آن‌ها، نحوه فروش بلیت رویدادها و رزرو خدمات فرهنگی، هنری، ورزشی و سرگرمی هم تغییر کرد.

 

در سال‌های اخیر با وجود همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر دنیا و تاثیر محسوس پاندمی روی این بازار شاهد رشد ۱۸.۴ درصدی فروش آنلاین بلیت از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در دنیا بوده‌ایم.

 

ورود اسنپ به حوزه فروش بلیت آنلاین

 

شرکت اسنپ به‌عنوان پیشرو درحوزه کسب‌و‌کا‌‌رالکترونیک قصد دارد برای رفاه مردم و همچنین حمایت از جامعه فرهنگی و هنری کشور، فعالیت خود را در این حوزه گسترش دهد. از این رو فروش آنلاین رویدادها به‌خصوص سینما، کنسرت و تئاتر در سوپر‌اپلیکیشن اسنپ به کاربران ارائه خواهد شد.

در این رابطه مدیر اجرایی اسنپ‌تیکت، رضا ماهرنیا، می گوید: «پس از تجربه موفق ارائه و فروش رویدادهای ورزشی و سرگرمی در سال گذشته، در سال جاری قصد داریم به رویدادهایی مثل سینما، تئاتر و کنسرت بیشتر بپردازیم. در حقیقت تلاش داریم با تمرکز روی این بخش و با همکاری فعالان این حوزه، خدمات و امکانات متنوعی را در مجموعه اسنپ‌تیکت فراهم کنیم.» ماهرنیا همچنین نوید خبر‌های خوبی در حوزه فروش بلیت‌های تئاتر و کنسرت به علاقمندان این حوزه داد. 

 

رضاماهرنیا، مدیر اجرایی اسنپ‌تیکت

 

ماهرنیا در خصوص رویکرد و ابعاد فعالیت اسنپ‌تیکت می‌گوید: «یکی از رویکردهای اسنپ‌تیکت در مورد برگزاری و استفاده از رویدادهای یاد شده، فاصله گرفتن از تمرکز ارائه خدمت در پایتخت و سعی در افزایش ابعاد بازار رویدادهای موسیقی و سینمایی در کل کشور است، که این موضوع با ارائه خدمات آنلاین و تسهیل فرآیند خرید، با امکاناتی مثل پرداخت اعتباری (پرداخت در آینده) و اطلاع‌رسانی به موقع در ابعاد وسیع قابل اجرا خواهد بود.»

 

وی همچنین در خصوص مزیت رقابتی اسنپ‌تیکت می‌گوید: «یکی از مزیت‌های رقابتی اسنپ‌تیکت زیرساخت فنی مناسب آن است. این مزیت به‌صورتی است که در لحظه میلیون‌ها نفر می‌توانند از این سایت خرید کنند و در رویدادهای مهم امکان پاسخگویی به تمامی کاربران را داریم و به‌اصطلاح سایت Down نمی‌شود. با توجه به تجربه large-scale اسنپ در این سال‌ها، تمهیداتی برای این موارد اندیشیده شده است که به افزایش کیفیت تجربه خرید کاربران منجر می‌شود.»

 

ماه‍‌رنیا در ادامه به‌عنوان یکی دیگر از مزیت‌های اسنپ، به پتانسیل ارزشمند این سوپر‌اپ در داشتن جامعه مخاطب وسیع در سراسر ایران و امکان گسترش بازار فعالان این حوزه اشاره کرد.

 

اسنپ‌تیکت از فعالان بخش‌های سینما، کنسرت، تئاتر و همه رخدادهای فرهنگی، هنری و آموزشی دعوت می‌کند تا برای همکاری با این اپلیکیشن یا ارائه هرگونه پیشنهاد، از طریق راه‌های تماس زیر با این مجموعه ارتباط برقرار کنند. 

 

تماس واتساپ: ارسال پیام از طریق واتساپ

تلفن: ۰۹۳۰۳۰۴۹۸۳۶

مطالب مرتبط

قطعی اینترنت ایران
دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی