«درمانگر» به‌زودی در فیلیمو

سریال کوتاه «درمانگر» به کارگردانی امین حسین پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور به‌زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

 

هم اکنون آخرین مراحل فنی این سریال پنج قسمتی در حال انجام است و طبق برنامه ریزی انجام شده، «درمانگر» بزودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

 

سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیر رضا دلاوری بازیگران این سریال کوتاه هستند.

 

مدیریت فیلمبرداری سریال «درمانگر» را مرتضی هدایی بر عهده دارد و صدابردار آن داریوش صادق پور است.

 

در خلاصه داستان این سریال کوتاه آمده: دقیقا بر عکس شطرنج بعضی بازی‌ها تازه بعد از کیش و مات شروع میشه…

 

بازنویسی فیلمنامه این اثر را حسین مهکام برعهده داشته و از دیگر عوامل این سریال می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

فائزه گرکانی: منشی صحنه، سیامک احمدی: طراح چهره پردازی، کامیار شفیع‌پور: جلوه ویژه بصری، پوریا زمانی: مدیر تولید، رضا دیبا: دستیار کارگردان، امین حسین پور و سعید صوفی: طراحی صحنه، مجید طالبی: عکاس، مسعود براهیمی: برنامه ریز، سحر امامی: طراح لباس، اوستا فروردین: استوری بورد و رضا جنانی: مدیر تدارکات.

 

امین حسین پور پیش از این، فیلم کوتاه «جعبه» را ساخته بود که تاکنون در ۹ فستیوال بین المللی حضور داشته است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم