۴/۷ روز؛ میانگین سرعت دریافت وام از لندو

به گزارش روابط‌عمومی لندو، بعد از گذشت ۲ ماه از رونمایی طرح جدید اعطای وام کاملا آنلاین در این شرکت، میانگین سرعت دریافت وام از لحظه ثبت درخواست تا دریافت، در تیرماه ۱۴۰۱ به ۴/۷ روز رسیده است.

 

بر اساس داده‌های تحلیلی لندو، سرعت ارائه وام به درخواست‌دهندگان در تیر ماه ۱۴۰۱ به میانگین ۴/۷ روز رسید. این شرکت پیش از این توانسته بود با استفاده از ۲ مفهوم حقوقی جدید یعنی «سفته الکترونیکی» و «امضای الکترونیکی» تمام مراحل وام‌دهی را آنلاین کند.

 

آنلاین شدن روند وام‌دهی که برای اولین بار در ایران اجرایی شد؛ این طرح مزایایی مهمی در پی داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به «راحت‌تر شدن مراحل ثبت درخواست برای کاربر»، «صفر شدن میزان مصرف کاغذ و کمک به محیط‌زیست» و «کاهش ترددهای غیرضروری برای خرید و امضای سفته» اشاره کرد.

 

هم‌اکنون با گذشت حدود دو ماه از اجرایی‌شدن وام تماما آنلاین لندو،‌ مشخص شد که سرعت بالا در دریافت وام نیز یکی از ویژگی‌های قابل توجه دیگر به حساب می‌آید. تحلیل‌های صورت گرفته نشان می‌دهد کسانی که در تیرماه ۱۴۰۱ ثبت‌نام موفقیت‌آمیز داشتند، به طور میانگین طی ۴/۷ روز وام خود را دریافت کردند؛ این موضوع در نوع خود رکورد قابل توجهی به حساب می‌آید.

 

هر چند تعداد زیادی از مشتریان، در عرض ۳ روز وام خود را دریافت کردند، ولی ابزارهایی مثل سفته و امضای الکترونیکی برای برخی تازگی دارد و برای همین استفاده از آن‌ها ممکن است زمان‌بر باشد. با آموزش همگانی بیشتر و با توجه به زیرساخت‌های موجود این امکان وجود دارد که میانگین سرعت دریافت وام به ۳ روز هم برسد.

 

همچنین لندو تنها شرکت فعال در حوزه ارائه وام بانکی برای خرید اقساطی است که سال‌هاست وام‌های خود را تنها با پشتوانه سفته ارائه می‌دهد و از کاربران چک دریافت نمی‌کند. با این شرایط لازم نیست تا کاربران درگیر روند طافت‌فرسا و گاهی غیرممکن دریافت دسته‌چک از بانک و ارائه آن به شرکت وام‌دهنده شوند.

 

با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات قیمتی، سرعت ارائه وام از اهمیت بالایی برخوردار است که لندو با آگاهی از این موضوع سعی دارد رکورد خود را بهبود ببخشد و به میانگین ۳ روز برساند. با توجه به زیرساخت‌های خوب این برند در ارائه وام، دستیابی به این رکورد در آینده نزدیک ممکن خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم