مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت سنباد معرفی شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سکوی بانکداری باز سنباد از زحمات احمد میردامادی، قدردانی و دکتر مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سنباد، یکم مردادماه، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سکوی بانکداری باز سنباد با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت برگزار شد. در این مراسم، زهرا میرحسینی رئیس هیئت‌مدیره سنباد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مهندس میردامادی در زمان تصدی مدیریت شرکت، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

 

زهرا میرحسینی در مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت سنباد، رشد و توسعه شرکت‌ در طول دو سال فعالیت را مرهون زحمات و تلاش‌های مهندس میردامادی و همکاران ایشان دانست و اظهار کرد: «سنباد حاصل یک همکاری استراتژیک و مشترک از سوی بانک‌ها برای فعالیت واحد و منسجم در حوزه بانکداری باز است. تا به امروز فعالیت‌های ارزشمندی انجام شده و ازاین‌پس باید شاهد رشد در زمینه توسعه و ورود به بازار باشیم».

 

رئیس هیئت‌مدیره سنباد با اشاره به انتصاب دکتر مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت تصریح کرد: «ایشان از مدیران جوان و متخصص در صنعت بانکداری و فناوری‌های مالی هستند و با توانی که از ایشان سراغ داریم، مطمئن هستیم که سنباد را در مسیر تعالی و موفقیت قرار خواهند داد».

 

مسعود پشم چی، عضو هیئت‌مدیره شرکت بانکداری باز سنباد و معاون فناوری‌های نوین بانک پارسیان نیز خاطرنشان کرد: «تفکر آقای طهماسبی از جنس کسب‌وکار است و با تکیه ‌بر تجربیات ارزشمند خود، امید است گام مهمی برای موفقیت سنباد در توسعه و کسب سهم از بازار برداشته شود».

 

لازم به ذکر است، دکتر مصطفی طهماسبی پیش‌ازاین معاون توسعه کسب‌وکار هلدینگ نگاه بوده است و در رزومه خود، مدیریت عامل شرکت مدیریت ثروت ستارگان و زیرساخت تجارت ویراآزما، مدیریت توسعه کسب‌وکار و فروش اینترنتی فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای رفاه، مدیریت توسعه کسب‌وکار فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و مدرس دانشگاه شهاب دانش را در کارنامه خود دارد.

 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس احمد میردامادی تقدیر به عمل آمد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم