دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند

دیجی‌نکست به عنوان مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا روی استارتاپ‌های زنجیره ارزش تجارت الکترونیک در مرحله بذری و پیش بذری سرمایه‌گذاری می‌کند. سقف سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست روی استارتاپ‌ها به صورت مستقل تا ۵ میلیارد تومان است و در مبالغ بالاتر به صورت هم‌سرمایه‌گذاری با سایر سرمایه‌گذاران مشارکت می‌کند. میزان سهام دریافتی دیجی‌نکست در سرمایه‌گذاری‌ها، با توجه به اهمیت حفظ انگیزه کارآفرینان بعد از جذب سرمایه زیر ۳۰ درصد است.

 

فراتر از سرمایه‌گذاری 

 

امکان هم‌افزایی با گروه دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین گروه تجارت الکترونیک ایران و بهره‌گیری از دستاورد‌های شانزده سال تجربه موفق فعالیت در این صنعت، برای استارتاپ‌ها این فرصت را فراهم می‌کند تا مراحل رشد و توسعه را در بستر مناسبی طی کنند. دیجی‌نکست به عنوان مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با سرمایه‌گذاری هوشمند روی استارتاپ‌ها علاوه بر سرمایه نقدی، نقش موثری در گسترش پذیری سریع و رشد استارتاپ‌ها (scale up) از طریق کسب و کارهای گروه ایفا می‌کند.

 

تمرکز سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه از ابتدای فعالیت بر استارتاپ‌های تکنولوژی محور به ویژه تکنولوژی‌های لبه (cutting edge technology) بوده است.

 

مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و تا به امروز روی ۴۴ استارتاپ در حوزه‌های مد و فشن، بازی، زیبایی، فناوری‌های مالی، سرویس‌های تجارت الکترونیک، آموزش، فضای ابری، مدیریت هوشمند ناوگان، لجستیک هوشمند، خانه هوشمند، ورزش و تکنولوژی بازاریابی سرمایه‌گذاری کرده است. جزئیات بیشتر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در گزارش عملکرد ۱۴۰۰ از طریق این لینک قابل مشاهده است.

 

حوزه‌‎های سرمایه‌گذاری‌ دیجی‌نکست در سال ۱۴۰۱ با توجه به استراتژی‌های این مجموعه شامل: تجارت الکترونیک، سوشال کامرس، خدمات و راهکارهای ابری، هوش مصنوعی،کلان داده و تحلیل داده، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، لجستیک  هوشمند، تکنولوژی‌های بازاریابی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا، مد و فشن، رباتیک و فناوری‌های مالی است.

 

دیجی‌نکست با شعار “آینده اینجاست” آماده‌ سرمایه‌گذاری رویکارآفرینان توانمندی است که با تمرکز بر نوآوری و تکنولوژی برای رشد و توسعه استارتاپ خود در زنجیره ارزش تجارت الکترونیک به دنبال جذب سرمایه هستند.

 

از طریق سایت دیجی‌نکست برای ثبت درخواست جذب سرمایه اقدام کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم