برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

بیمه دیجی پی

دیجی‌پی حضور شرکت‌ها و بازیگران صنعت بیمه در پلتفرم دیجی کالا را رقم زد

دیجی‌پی، بازوی فین‌تک و اینشورتک گروه دیجی‌کالا، با همکاری  یکی از شرکت های معتبر  بیمه و با ارائه بیمه روی تجهیزات الکترونیکی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و ایجاد تجربه یکپارچه کاملاً آنلاین و متفاوت، به صورت رسمی، وارد صنعت بیمه شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت، طی یک سال گذشته با شناخت و طراحی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، مقدمات حضور مؤثر شرکت‌ها و بازیگران بیمه  برای ارائه این خدمت را فراهم کرده و اکنون این خدمت به طور رسمی در دسترس خریداران تجهیزات الکترونیک در پلتفرم دیجی کالا قرار گرفته است.

گفتنی‌ست فاز آزمایشی این خدمات از دی ماه ۱۴۰۰ برای خریداران تجهیزات الکترونیک در دیجی‌کالا آغاز شده بود که با توجه به استقبال کاربران، از اواسط تیر ماه سال جاری به صورت رسمی در دسترس همه‌ی خریداران تجهیزات الکترونیک قرار گرفت. 

برای استفاده از بیمه روی کالاهای دیجیتال، مانند انواع گوشی، تبلت، کنسول بازی و لپ‌تاپ و در آینده کلیه کالاهای دیجیتال خانگی و همین طور اداری، کافی است هنگام خرید از فروشگاه دیجی‌کالا، گزینه بیمه تجهیزات دیجیتال را فعال و کالا را همراه بیمه به سبد خرید خود اضافه کنید.

برای استفاده از بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی دیجی‌پی هم در صورت بروز خسارت، کافی است ظرف مدت حداکثر پنج روز بعد از آن، از طریق تلفن، ایمیل، پنل کاربری دیجی‌پی و در آینده از طریق پنل کاربری کاربران دیجی‌کالا به راحتی به مرکز هماهنگی و رسیدگی به خسارات دسترسی پیدا و اعلام خسارت کنید.

در گام بعدی، کارشناس مرتبط به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و وسیله دیجیتالی، جعبه و ملزومات آن را تحویل گرفته و مدارک و مستندات بیمه‌شده را بررسی می‌کند.

در نهایت خسارات ناشی از ریسک‌های مندرج در بیمه‌نامه بدون نیاز به حضور فیزیکی بیمه‌گزار صرفا با چند کلیک ساده و بدون نیاز به هر گونه حضور فیزیکی، با در نظر گرفتن کمترین فرانشیزها و همین‌طور بدون هزینه استهلاک جبران می‌کند تا کاربردپذیری و سهولت استفاده از بیمه را برای خریداران به حداکثر برساند.

گفتنی‌ست در تمام مراحل رسیدگی و پرداخت خسارات، بیمه‌گزار از چگونگی پیشرفت و نتایج آن مطلع خواهد شد.

شرکت دیجی‌پی طراحی و ایجاد زیرساخت‌های خدمات‌رسانی خود در حوزه بیمه را از ارائه بیمه برای دسته‌بندی کالای دیجیتال در دیجی‌کالا آغاز کرده و به‌زودی گستره این خدمات را در چارچوب ضوابط و آیین نامه های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به صورت هوشمندانه افزایش خواهد داد تا گروه دیجی‌کالا حضور بسیار قدرت‌مندی در حوزه اینشورتک و ارائه خدمات بیمه با تجربه متفاوت و مبتنی بر تکنولوژی با اولویت هم افزایی با همه ذینفعان صنعت بیمه از جمله نمایندگان و کارگزاران، در کشور ایران داشته باشد.

مطالب مرتبط

قطعی اینترنت ایران
دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی