دیجی‌پی حضور شرکت‌ها و بازیگران صنعت بیمه در پلتفرم دیجی کالا را رقم زد

دیجی‌پی، بازوی فین‌تک و اینشورتک گروه دیجی‌کالا، با همکاری  یکی از شرکت های معتبر  بیمه و با ارائه بیمه روی تجهیزات الکترونیکی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و ایجاد تجربه یکپارچه کاملاً آنلاین و متفاوت، به صورت رسمی، وارد صنعت بیمه شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت، طی یک سال گذشته با شناخت و طراحی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، مقدمات حضور مؤثر شرکت‌ها و بازیگران بیمه  برای ارائه این خدمت را فراهم کرده و اکنون این خدمت به طور رسمی در دسترس خریداران تجهیزات الکترونیک در پلتفرم دیجی کالا قرار گرفته است.

گفتنی‌ست فاز آزمایشی این خدمات از دی ماه ۱۴۰۰ برای خریداران تجهیزات الکترونیک در دیجی‌کالا آغاز شده بود که با توجه به استقبال کاربران، از اواسط تیر ماه سال جاری به صورت رسمی در دسترس همه‌ی خریداران تجهیزات الکترونیک قرار گرفت. 

برای استفاده از بیمه روی کالاهای دیجیتال، مانند انواع گوشی، تبلت، کنسول بازی و لپ‌تاپ و در آینده کلیه کالاهای دیجیتال خانگی و همین طور اداری، کافی است هنگام خرید از فروشگاه دیجی‌کالا، گزینه بیمه تجهیزات دیجیتال را فعال و کالا را همراه بیمه به سبد خرید خود اضافه کنید.

برای استفاده از بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی دیجی‌پی هم در صورت بروز خسارت، کافی است ظرف مدت حداکثر پنج روز بعد از آن، از طریق تلفن، ایمیل، پنل کاربری دیجی‌پی و در آینده از طریق پنل کاربری کاربران دیجی‌کالا به راحتی به مرکز هماهنگی و رسیدگی به خسارات دسترسی پیدا و اعلام خسارت کنید.

در گام بعدی، کارشناس مرتبط به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و وسیله دیجیتالی، جعبه و ملزومات آن را تحویل گرفته و مدارک و مستندات بیمه‌شده را بررسی می‌کند.

در نهایت خسارات ناشی از ریسک‌های مندرج در بیمه‌نامه بدون نیاز به حضور فیزیکی بیمه‌گزار صرفا با چند کلیک ساده و بدون نیاز به هر گونه حضور فیزیکی، با در نظر گرفتن کمترین فرانشیزها و همین‌طور بدون هزینه استهلاک جبران می‌کند تا کاربردپذیری و سهولت استفاده از بیمه را برای خریداران به حداکثر برساند.

گفتنی‌ست در تمام مراحل رسیدگی و پرداخت خسارات، بیمه‌گزار از چگونگی پیشرفت و نتایج آن مطلع خواهد شد.

شرکت دیجی‌پی طراحی و ایجاد زیرساخت‌های خدمات‌رسانی خود در حوزه بیمه را از ارائه بیمه برای دسته‌بندی کالای دیجیتال در دیجی‌کالا آغاز کرده و به‌زودی گستره این خدمات را در چارچوب ضوابط و آیین نامه های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به صورت هوشمندانه افزایش خواهد داد تا گروه دیجی‌کالا حضور بسیار قدرت‌مندی در حوزه اینشورتک و ارائه خدمات بیمه با تجربه متفاوت و مبتنی بر تکنولوژی با اولویت هم افزایی با همه ذینفعان صنعت بیمه از جمله نمایندگان و کارگزاران، در کشور ایران داشته باشد.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم