تامین هزینه‌های درمانی هزار و ۱۷۲ کودک با امتیازهای اسنپ‌کلاب

اسنپ در سومین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه​‌ حس مهر با عنوان «تامین هزینه​‌های درمان کودکان بستری در بیمارستان» هزینه‌های درمان هزار و ۱۷۲ کودک را پرداخت کرد.

 

روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن تشکر از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «در این طرح ۲۷۶ هزار و ۹۷۷ مرتبه مشارکت شده و در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان برای درمان کودکانی که خانواده​‌های آن‌ها در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند به خیریه​‌ حس مهر پرداخت شده است.»

 

به گزارش اسنپ، در این طرح هزار و ۱۷۲ کودک فارغ از جنسیت،​ قومیت و تابعیت آن‌ها تحت پوشش قرار گرفتند. ۴۳ درصد این کودکان دختر و ۵۷ درصد پسر و همچنین ۶۲ درصد از آن‌ها ایرانی و ۳۸ درصد از اتباع خارجی بودند. کودکان حمایت شده از نظر تعداد به ترتیب از استان‌​های خوزستان، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و ایلام معرفی شدند. اطلاعات مربوط به پرونده‌ پزشکی و شرایط خانوادگی این کودکان در  سایت خیریه حس مهر در دسترس است. 

 

در سال​‌های اخیر، اسنپ طرح​‌های نیکوکاری متنوعی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت کاربرانش در باشگاه مشتریان (اسنپ ​کلاب) اجرا کرده است. پیش از این نیز طرح‌هایی مانند «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» و «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» در اسنپ‌کلاب با استقبال گسترده‌ی کاربران روبه‌رو شده بود. 

 

بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ تلاش دارد با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه یاری‌رسان باشد. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم