برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

BAT&GRAPH-nobitex

ارزهای دیجیتال «گراف» و «بت» در نوبیتکس لیست شدند

دو ارز دیجیتال گراف و بت در صرافی نوبیتکس لیست شدند و کاربران این پلتفرم می‌توانند در دو بازار ریالی و تتری اقدام به خرید و فروش این ارزهای دیجیتال کنند.

گراف (the graph) با نماد اختصاری GRT یک پروتکل منبع باز برای جست‌و‌جو و پردازش اطلاعات در شبکه اتریوم است. بر بستر این پروتکل، توسعه‌دهندگان، API های خود را از طریق زیرگراف((subgraph می‌سازند و از این طریق ردیابی داده‌های ارزشمند پروژه‎ها به آسانی صورت می‌گیرد. در واقع کارآمدترین و ساده‌ترین راه برای جست‌و‌جوی داده‌ها در بلاکچین، از طریق زیرگراف است.

به زبان ساده‌تر، گراف به عنوان یک موتور جست‌و‌جو در بلاکچین اتریوم عمل می‌کند؛ به این معنی که برای دریافت اطلاعات لازم نیست به یک وبسایت بروید تا یک صفحه کامل را بخوانید. در عوض می‌توانید داده‌های مورد نیاز خود را از شبکه The Graph دریافت کنید. این شبکه از کارآیی بیشتری برخوردار است و قدرت محاسباتی کمتری را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

گراف یک لایه داده باز در شبکه اتریوم ایجاد کرده تا توسعه‌دهندگان بتوانند به راحتی اطلاعات را جمع‌آوری کرده و آن اطلاعات را به سرعت و کارآمد به کاربران خود ارائه دهند.

توکن این پروتکل با نام اختصاری GRT شناخته می‌شود که توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند بر اساس میزان فعالیت و سهمی که در این اکوسیستم دارند و API هایی که به کاربران اعلام می‌کنند، توکن اختصاصی پاداش بگیرند.

عرضه نهایی توکن گراف ۱۰ میلیارد است که تا کنون نزدیک به هفت میلیارد توکن آن وارد چرخه شده است. هم اکون GRT در رتبه پنجاه و پنجم کوین مارکت کپ قرار دارد.

 

توکنی برای تبلیغات

و اما توکن دیگری که در نوبیتکس لیست شده، BASIC ATTENTION TOKEN با همان بت ((BAT است که هدف از ایجاد آن، حل مشکل تبلیغات آنلاین و دادن انتخاب و البته پاداش به مصرف‌کنندگان یا در واقع بینندگان تبلیغات اینترنتی است.

بت بخشی مهم از از اکوسیستم مرورگر Brave است. انگیزه اصلی پروژه براو، ایجاد یک سیستم عادلانه و پاداش‌دهنده برای سهامداران، از جمله تبلیغ کنندگان، ناشران تبلیغ و کاربران اینترنتی، در صنعت تبلیغات دیجیتال بوده است.

بسیاری از کاربران اینترنت به دلایل مختلف تمایلی به دیدن تبلیغات ناخواسته اینترنتی ندارند و از طرفی نگران تهدیدهای حریم خصوصیشان در فضای اینترنت و تبلیغات اینترنتی هستند.

مرورگر Brave سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و یک ویژگی تبلیغاتی با قابلیت حفظ حریم خصوصی را ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌داد تبلیغات و ردیابی آنلاین را مسدود کنند.

این تیم در سال ۲۰۱۸ با مشارکت شرکت‌های معتبر حوزه بلاکچین، برای دیدن تبلیغات ازسوی کاربران، انگیزه مادی را بر بستر بلاکچین فراهم کرد.

براو یکی از اهداف خود را توزیع عادلانه ارزش در صنعت تبلیغات عنوان کرده و برای دستیابی به این هدف، سعی کرده است یک پلتفرم متمرکز بر حریم خصوصی ایجاد کند که تبلیغ‌کنندگان یا ناشران تبلیغ نتوانند داده‌های خصوصی کاربران مانند آدرس‌های IP را حتی زمانی که ویژگی مسدود کردن تبلیغات فعال نشده باشد، ثبت کنند. در واقع به کاربران قول داده شده که همیشه از حریم خصوصی آنها محافظت می‌شود.

بخشی از اقدامات امنیتی که Brave به کاربران ارائه می‌کند این است که فقط تبلیغاتی را که ازسوی مجموعه تبلیغ‌کنندگان خود دریافت و تاید کرده، ارائه می‌کند. این تبلیغ‌کنندگان که در واقع کمپانی‌های تجاری هستند، مبلغ مشخصی را به صورت BAT برای تامین مالی کمپین‌های تبلیغاتی خود در Brave می‌پردازند. سپس این وجوه بین سازندگان محتوا و کاربران Brave توزیع می‌شود.

Brave بر این باور است که با استفاده از این سیستم، کاربران می‌توانند خود را در برابر تبلیغات تقلبی محافظت کنند. علاوه بر این ویژگیِ بهینه‌سازی حریم خصوصی، هنگام مشاهده تبلیغات، می‌توانید جوایزی را به صورت BAT دریافت کنید.

توکن BAT در حال حاضر در رتبه هفتادم کوین مارکت کپ است و عرضه این توکن محدودیت یک میلیارد و پانصد واحدی دارد که تاکنون یک میلیاد و ۴۹۶ واحد آن وارد چرخه شده است. به این ترتیب با پایان عرضه این توکن، احتمال افزایش ارزش آن با توجه به محدودیت عرضه، وجود دارد.

به کاربران بازار ارزهای دیجیتال توصیه می‌شود که بخشی از دارایی خود را وارد این بازار و یا هر بازار ریسک‌پذیر دیگری کنند که با کاهش احتمالی قیمت‌ها، آسیبی به زندگیشان وارد نشود.

برای خرید و فروش گراف(GRT) ، بت(BAT) ، بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید در نوبیتکس، به‌عنوان اولین و بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران ثبت نام کنید.

مطالب مرتبط

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی