روزانه ۳۹ میلیارد تومان؛ ثبت رکورد جدید درخواست وام آنلاین در لندو

در حال حاضر استفاده جامعه از خدمات وام خرد آنلاین با استقبال زیادی روبرو شده است. ۳۹ میلیارد تومان روزانه و ۱۱۷۰ میلیارد تومان ماهانه، رکوردهای جدیدی برای میانگین درخواست وام آنلاین در کشور است که به تازگی در لندو به ثبت رسید.

 

به گزارش روابط عمومی لندو، این شرکت توانسته به رکورد روزانه  ۳۹ میلیارد تومان و ماهانه ۱۱۷۰ میلیارد تومان درخواست دریافت وام توسط کاربران خود برسد. این رقم یک رکورد جدید در حوزه لندتک و وام خرد آنلاین به حساب می‌آید و گواه استقبال بیش از پیش جامعه از خدمات نوین لندتک و BNPL است.

 

با توجه به گزارش سال ۱۴۰۰ لندو، این شرکت رشد ۶ برابری را در میزان ثبت درخواست‌های خود نسبت به سال ۱۳۹۹ تجربه کرده بود؛ همین موضوع باعث شد تا لندو در سال ۱۴۰۱ ضمن توجه ویژه به این حجم از تقاضای بالا، با بازطراحی و اجرای روند خلاقانه ارایه وام به کاربرها، رکورد جدیدی را در بازار لندتک ایران ثبت کند.

 

 تغییر شرایط اقتصادی کشور تنها دلیل ثبت این رکورد جدید نیست، بلکه لندو با تغییرات ساختاری که در روند وام‌دهی خود ایجاد کرده است، دریافت وام آنلاین بانکی را بسیار راحت کرده، به شکلی که تمام مراحل ثبت، درخواست و دریافت وام به صورت کاملا آنلاین و تنها کمتر از یک هفته (در صورت تکمیل بودن مدارک) انجام می‌گیرد. همین موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از افراد که فرصت کافی برای مراجعه به بانک یا تکمیل اصل مدارک را ندارند، درخواست خود را به شکل تماما آنلاین ثبت و وام خود را دریافت کنند.

 

عدم نیاز به ارایه چک نیز از مهم‌ترین دلایل استقبال بالای کاربرها از وام آنلاین لندو است. لندو تنها شرکت ایرانی فعال در حوزه لندتک است که وام بانکی بانک آینده را تنها به پشتوانه سفته الکترونیکی به کاربران ارایه می‌دهد.

 

آنلاین شدن روند وام‌دهی که برای اولین‌بار در ایران، توسط لندو اجرایی شد و مهم‌ترین نتیجه آن «دریافت وام در کمتر از یک هفته» بود. 

 

اکنون نیز با گذشت زمان اندکی از این شروع طرح وام آنلاین این شرکت، با ثبت رکورد درخواست وام روزانه ۳۹ میلیارد تومان و ماهانه ۱۱۷۰ میلیارد تومان، می‌توان به این نتیجه رسید که هر تغییر ساختاری در ارایه آسان‌تر و با سود پایین به کاربران، به طور حتم با استقبال زیادی روبرو می‌شود؛ در نتیجه جامعه ایران ظرفیت‌های زیادی برای فعالین حوزه لندتک خواهد داشت.

 

پیش بینی می‌شود با توجه اینکه شرکت لندو محدودیتی در تعداد سفارشات ثبت شده در یک روز ندارد، این رکورد به زودی باز هم تغییر کند. 

 

همچنین همکاری لندو با بیش از هزاران فروشگاه در سراسر کشور و گستردگی روز افزون خدمات و کالاهای تحت پوشش وام خرد آنلاین لندو نیز می‌تواند دلیل دیگری باشد که رکورد درخواست وام در آینده به عدد بالاتری نیز برسد.

 

دریافت کننده‌های وام آنلاین لندو می‌توانند از وام خود برای خرید کالا و خدمات مختلف از جمله کالاهای دیجیتال، بیمه، سفر، کالاهای تخصصی و غیره استفاده کنند. برای دریافت وام آنلاین لندو و راهنمای استفاده از خدمات می‌توانید به سایت لندو مراجعه کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود. امیر سیاح در گفت‌وگو با
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو…
اسنپ

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال
اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
تپسی

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. براساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به
شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • بله این مال زمانی بودکه هنوزاین موج نارضایتی مشتریان بوجودنیومده بود،الان متاسفانه تعدادکثیری ازمشتریان بیش از۴ماهه منتظرارسال کالاازسوی لندوهستن.بدترازهمه اینکه مشتریان باتوجه به اینکه پیش پرداخت واولین وحتی دومین قسط خودراپرداخت کرده ولی متاسفانه کالابراشون ارسال نشده وبدترازهمه درسیستم بانکی به عنوان بدهکاربانکی ومعوقه شناخته میشن وحتی اعتبارسنجی مشتریان بانمره منفی به علت تاخیرومعوقه ثبت گردیده وامکان دریافت هیچگونه تسهیلاتی ذاازسوی بانکهاندارند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم