طرح‌ ویژه تپسی برای بهبود وضعیت تهویه در خودرو

سفیران تپسی در ازای روشن کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

 

با شروع فصل گرما، تهویه خودرو در سفرهای شهری و به طور خاص در ترافیک و مسیرهای بلند دغدغه مسافرین تاکسی‌های اینترنتی است.

به گفته روابط عمومی تپسی: پیش از آغاز تابستان، قوانین روشن بودن کولر به سفیران اطلاع‌رسانی می‌شود و با آغاز فصل، واحد تجربه مشتری تپسی با پایش مداوم وضعیت تهویه خودرو در حین سفر، میزان رضایت مسافرین را می‌سنجد‌. نظرسنجی از مسافران از طریق بنر آبی درون اپلیکیشن و امتیازدهی پایان سفر انجام می‌شود. همچنین در دو سوی اپلیکیشن مسافر و سفیر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اطلاع رسانی در مورد روشن بودن کولر و مطلوب بودن وضعیت تهویه انجام می‌شود. اما تپسی برای جلب رضایت کاربران خود همین جا متوقف نشده است.

 

طرح تشویقی سفیران

در طرح جدید تپسی برای بهبود تهویه خودرو، سفیران تپسی با دریافت بیش از ۱۰ گزارش مثبت از روشن بودن کولر طی یک هفته، یک روز به انتخاب خودشان از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

تپسی برای سفیرانی که در تابستان کولر روشن کنند و از مسافرین گزارش مثبت دریافت کنند، پاداش در نظر گرفته است؛ این پاداش در مرحله اول معافیت از کمیسیون است‌. این طرح تاثیر ویژه‌ای در ترغیب سفیران به روشن‌کردن کولر دارد. همچنین سفیرانی که گزارش منفی دریافت کنند براساس یک الگوریتم چند مرحله‌ای با توجه به میزان گزارش مثبت و منفی از تهویه خودرو، اخطار دریافت می‌کنند. این اخطار شامل مسدودیت‌های ساعتی، روزانه و گاها هفتگی است. ازسویی دیگر تیم تجربه مشتری تپسی برای بهبود روش‌ها و راهکارهای خود  با سفیرانی که گزارش منفی کولر دریافت می‌کنند ارتباط می‌گیرد و با جویا شدن علت، راهکارهایی برای بهبود وضعیت تهویه ارائه می‌دهد.

 

راهکار تپسی برای حمایت از سفیران در تامین هزینه‌ی نگهداری خودرو

از آنجایی که برخی از سفیران ممکن است در تامین هزینه تعمیرات کولر خودرو دچار مشکل باشند. باشگاه سفیران‌ تپسی با ارائه خدمات تخفیفی در تامین مواردی مثل گاز کولر، تعمیر سیستم تهویه و حتی  لاستیک و روغن سعی در برطرف کردن مشکلات احتمالی سفیران خود دارد.

 

رضایت ۹۰ درصدی مسافران

روابط عمومی تپسی در مورد میزان رضایت کاربران از تهویه خودرو گفت: «بررسی‌های تیم تجربه مشتری تپسی نشان می‌دهد ۹۰ درصد مسافرین از روشن بودن کولر و به طور کلی وضعیت تهویه خودرو رضایت دارند» پیش‌بینی می‌شود با تمدید طرح تشویقی معافیت سفیران از کمیسیون، مسدود شدن حساب کاربری رانندگانی که گزارش متعدد از روشن نبودن کولر دریافت می‌کنند و همچنین دیگر طرح‌های تشویقی که طی مرداد ماه به سفیران اعلام شد؛ رضایت مسافرین از این میزان هم بیشتر شود.

 

link

مطالب مرتبط

اسنپخبرها

شورای رقابت ایجاد انحصار اسنپ در جزیره کیش را رد کرد

شورای رقابت ادعای مطرح‌شده مبنی بر ایجاد انحصار در بازار تاکسی‌های اینترنتی در منطقه آزاد کیش را رد کرد. در پی شکایت یکی از تاکسی‌های اینترنتی از شرکت اسنپ و
شورای رقابت ادعای مطرح‌شده مبنی بر ایجاد انحصار در بازار تاکسی‌های اینترنتی در منطقه آزاد کیش…
تپسیخبرها

گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به ۳ استان در سال اول فعالیت

پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌و‌کار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اعلام کرده که تاکنون، فعالیت‌هایش را به ۳ استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به
پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌و‌کار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این…
تپسیخبرها

بیش از ۳ هزار راننده تپسی سهام‌دار این شرکت شدند

شرکت تپسی که چندی پیش، از اعطای سهام به راننده‌هایش خبر داده بود، حالا از سهام‌دار شدن بیش از ۳۰۰۰ سفیر خود خبر داد. طبق طرح تشویقی تپسی که تا امروز اعلام شده است، به
شرکت تپسی که چندی پیش، از اعطای سهام به راننده‌هایش خبر داده بود، حالا از سهام‌دار…
تپسیخبرها

پرداخت سود سهام سال ۱۴۰۱ به سهام‌داران تپسی

شرکت تپسی اعلام کرده که فرآیند پرداخت سود نقدی تمامی سهام‌داران حقیقی و حقوقی‌ این شرکت  در سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان هفته (۲۴ آبان ۱۴۰۲) از طریق شرکت
شرکت تپسی اعلام کرده که فرآیند پرداخت سود نقدی تمامی سهام‌داران حقیقی و حقوقی‌ این شرکت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم