لندو اعلام کرد سود وام‌هایش را کاهش و مدت بازپرداخت را افزایش داده است

لندو با همکاری بانک آینده وام بانکی تمام آنلاین ارائه می‌دهد. در گذشته بازپرداخت که مشتریان پرداخت می‌کردند شامل سود بانکی به‌اضافه پیش‌پرداخت لندو بود؛ از ابتدای شهریور میزان پیش‌پرداخت لندو کاهش محسوسی پیدا کرده و مدت زمان بازپرداخت نیز افزایش یافته است تا دریافت وام بانکی بیش از پیش ارزان‌تر و راحت‌تر شود.

 

به گزارش روابط‌عمومی لندو از شهریور ماه ۱۴۰۱، این شرکت پیش‌پرداخت دریافتی خود را کاهش محسوسی داده است. به عنوان مثال در وام ۲۰ میلیون تومانی لندو، ۷۰۰ هزار تومان از کل مبلغ بازپرداخت کم شده است.

 

علاوه بر کاهش نرخ کارمزد لندو، نحوه بازپرداخت و تعداد اقساط وام بانکی لندو نیز کاهش و شرایط مشتریان بهبود پیدا کرده است. از این به بعد سود اقساط ماهانه مشتریان، فقط همان سود ۱۸ درصد بانکی خواهد بود؛ به طور مثال در گذشته اقساط ماهانه وام ۲۰ میلیون تومانی لندو، ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که در حال حاضر این عدد به ۱ میلیون و ۸۰۰ تومان رسیده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت وام نیز افزایش یافته است که شرایط وام گرفتن را راحت‌تر می‌کند. تا پیش از این مهلت بازپرداخت اقساط به محض دریافت وام آغاز می‌شد، ولی در روش جدید مشتری یک ماه بعد از دریافت وام، شروع به بازپرداخت اقساط خود می‌کند.

 

در نتیجه مزیت‌های اقتصادی دریافت وام از لندو بیشتر از قبل شده است و مشتری‌ها می‌توانند با حداقل سود و در حداکثر زمان بازپرداخت ممکن،‌ دریافت وام داشته باشند و اقدام به خرید کالا یا خدمات مورد نظر خود کنند.

 

مشتریان لندو نیز مانند مشتریان سایر سامانه‌های ارایه‌دهنده وام، بعد از واریز پیش‌پرداخت، می‌توانند وام خود را دریافت کنند و در ادامه ۱۲ قسط پرداخت خواهند کرد.

 

لندو می‌گوید تنها ارایه‌دهنده وام در کشور است که وام خود را فقط با دریافت سفته و بدون نیاز به چک و ضامن ارایه می‌دهد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم