گزارش ۱۴۰۰ تبلیغات در بازار؛ حدود ۳۰ میلیون نصب از کانال تبلیغات

گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با بیان دریافت ۲۹/۵ میلیون نصب توسط تبلیغ‌دهندگان و توسعه‌دهندگان از سرویس‌های تبلیغات در بازار در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

 

براساس این گزارش تعداد نصب داده شده  «تبلیغات در جستجو» بازار با رشد ۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲۹/۵ میلیون نصب رسید. بیشترین هزینه نصب اپلیکیشن در سه عبارت «علی بابا قطار»، «بلیط هواپیما» و «بلیط قطار» ثبت شد. ۱۷ کلمه دیگر را می‌توانید در گزارش ببینید. 

 

 

تعداد ۱۲۹۶ بازی و برنامه تبلیغی در سرویس‌های بازار شروع کرده‌اند و از این تعداد ۱۰۴۳ برند روی کلماتی برندی غیر از برند خود نصب به دست آوردند. نام بیست برندی که بیشترین تبلیغ روی آنها صورت گرفته در گزارش موجود است. 

 

مازیار امینی مدیر محصول در بخش تبلیغات در بازار در مورد رقابت شکل  گرفته می‌گوید: « اینکه نرخ تبدیل بازدید به نصب اورگانیک در بازار ۵۸٪ و این نرخ در تبلیغات بازار بالای ۵۰٪ است، نشان از این دارد که در این مدت توانسته‌ایم با ارائه تبلیغات مرتبط این کانال تبلیغاتی را معتبر نگه داریم و مانع اذیت شدن کاربر شویم.» 

 

او در مورد توسعه بخش تبلیغات در بازار اینطور می‌گوید: ما تلاش می‌کنیم تا کسب و کارها سریع‌تر و با کیفیت بیشتری به ظرفیت ۹ میلیارد بار نمایش ردیف آگهی در جزییات برنامه و ۲/۸ میلیارد نمایش در تبلیغات در جستجوی بازار در یک سال دسترسی پیدا کنند. راه اندازی سرویس تبلیغات هوشمند نیز با با همین رویکرد صورت گرفته است»

 

 

در این گزارش آمار گوناگونی از جمله توزیع قیمت در تبلیغات در جستجو و رکوردهای نصب در یک روز بازی و برنامه وجود دارد. 

 

بازار در سال گذشته با اضافه کردن سرویس تبلیغاتی هوشمند سعی کرده تا فرایند گرفتن نصب را پیش از پیش برای تبلیغ‌دهندگان تسهیل کند.

 

گزارش تبلیغات بازار را از اینجا دریافت کنید.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…
دیجی‌کالا

همراه اول اعلام کرد مذاکره برای سرمایه‌گذاری در دیجی‌کالا در جریان است

روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. این خبر منجر به افزایش قیمت سهام همراه
روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در…
دیجی‌کالا

ماجرای فروش سهام سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول چه بود؟

صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. خبری که در رسانه‌ها به سرعت منتشر شد و هنوز هم ادامه دارد این
صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم