سرورهای ابری دیتاسنتر بامداد ابر آ‌روان را با ۳۰درصد تخفیف بخرید

مقیاس‌پذیری آنی، استفاده‌ی روزانه و ساعتی،‌ امکان انتخاب سیستم عامل، موقعیت جغرافیایی و منابع دل‌خواه و قدرت و امنیت‌ بیش‌تر باعث شده است سرور ابری گزینه‌ی اول صاحبان وب‌سایت‌ها و صنایعی باشد که نقش پررنگی در زندگی مردم دارند.

سرویس رایانش ابری آروان در کنار پوشش تمام نیازهای زیرساختی، دغدغده‌ی تامین و نگه داشت منابع را به صفر نزدیک و به صرفه‌جویی در زمان و سرمایه‌ کمک می‌کند.  اگر قصد استفاده از سرور ابری دارید می‌توانید از امروز تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، سرورهای ابری دیتاسنتر بامداد را با ۳۰درصد تخفیف سه‌ماهه خریداری کنید.

از ویژگی‌های سرور ابری آروان می‌توان به استفاده از سرورهای نسل G2 و  G3، دیسک لوکال و SSD و HDD، دریافت پکیجی سرور ( سوییچ+روتر+فایروال)، شبکه خصوصی بین ابرکی پایدار و بهبود یافته، دریافت اسنپ شات، پشتیبان‌گیری و دانلود فایل پشتیبان سرورها روی آبجکت استوریج، امکان ارایه Cloud Dedicated Server به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و برخورداری از  به‌روزترین معماری زیرساخت شبکه، اشاره کرد.

 

گریزی از سرور ابری نیست

با گسترش اقتصاد دیجیتال ایران و آگاه‌شدن صنایع مختلف از مزایای خدمات ابری، استفاده از سرور‌های ابری افزایش پیدا کرده است و پژوهش‌ها هم نشان می‌دهد استقبال از سرویس‌های ابری در ایران هماهنگ با جهان رو به گسترش است.

براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲ درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند. این آمار نشان می‌دهد استفاده از سرویس‌های ابری اولویت وب‌سایت‌هایی است که بازدید و ترافیک بالایی دارند.

جذابیت سرویس‌های ابری نه‌تنها سبب مهاجرت کسب‌وکارها از خدمات سنتی هاستینگ به سرویس‌های ابری شده است، بلکه طبق پژوهش ابر‌ آروان ۲ تا ۱۸ درصد ارایه‌دهندگان سرویس‌های سنتی هاستینگ هم در حال گذار به ارایه‌ی خدمات ابری هستند.

ابر آروان که در کنار کلادفلر سهم عمده‌ای از بازار ابری ایران در اختیار دارد، برای تشویق صاحبان کسب‌وکار برای تجربه‌ی امنیت،  کیفیت و ثبات سرویس‌دهی محصولات ابری، فرصت ویژه‌ای را برای خرید سرورهای ابری دیتاسنتر بامداد ابر آروان فراهم کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ۳۱ شهریور، سرور‌های ابری دیتاسنتر بامداد را با ۳۰درصد تخفیف سه‌ماهه خریداری کنند.

 

پایداری بامداد

بامداد اولین دیتاسنتر اختصاصی ابر آروان است که به‌واسطه‌ی ویژگی‌های کم‌نظیر خود با استقبال زیادی رو‌به‌رو شده است. اتصال از سه مسیر فیبرنوری به دو مرکز اینترنتی شرکت ارتباطات زیر ساخت و شرکت فناپ تلکام، طراحی ژنراتورها با سه Source مختلف و کولینگ‌های نصب‌شده با ظرفیت ۱۲۰ تن، بامداد را در کنار پایدارترین دیتاسنترهای کشور قرار می‌دهد.

به‌گفته‌ی مدیر محصول سرور ابری آروان در پنجمین رویداد سوارابرها، در دیتاسنتر بامداد علاوه‌بر سخت‌افزارهای نسل دو و سه، ابرک‌های CPU Optimize  وMemory Optimize    هم ارایه می‌شود. هم‌چنین در کنار Network Storage، سرویس Local Storage  هم برای ابرک‌های این دیتاسنتر ایجاد شده است. برای ارایه‌‌ی این سرویس‌ها در بامداد از دیسک‌های HDD و SSD استفاده شده است.

فضای ذخیره‌سازی Network Storage آروان در بامداد تا ۱۲ هزار IOPS و با Latency کم تر از ۵ ms ارایه می‌شود. به‌علاوه امکان ارایه‌ی Local storage با تاخیر کم‌تر از ۱ میلی‌ثانیه  و تا ۳۰ هزار IOPS هم در این دیتاسنتر وجود دارد. هم‌چنین شما می‌توانید به‌روزترین معماری زیرساخت شبکه را در این دیتاسنتر تجربه کنید.

 

مزیت خرید سرور ابری از آروان

با خرید سرور ابری دیتاسنتر بامداد از مزایای شبکه‌ توزیع محتوا (CDN)‌ ابر آروان هم بهره‌مند شوید. سرورهای ابری بامداد با CDN آروان یکپارچه است تا شما بدون هیچ نگرانی بتوانید از هر دو سرویس در کنار هم استفاده کنید و بهترین کیفیت را داشته باشید.

علاوه‌بر امکانات متنوع امنیتی، تمام سرورهای ابری آروان به‌شکل شبانه‌روزی پایش می‌شوند و گزارش آن در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هم‌چنین مشتریان هر لحظه می‌توانند از وضعیت کلی سرور خود اسنپ‌شات تهیه کنند و اگر لازم شد سرور خودشان  را به وضعیت دل‌خواه بازگرداند.

به‌علاوه فایروال اختصاصی این امکان را به مشتریان می‌دهد که سطح دسترسی به سرور را تنظیم و مدیریت کنند تا از نفوذ ناخواسته به سرور و مشکلات بعدی آن جلوگیری شود.

 

مشتریان سرور ابری آروان انعطاف‌ زیادی را با استفاده از محصول رایانش ابری تجربه‌ می‌کنند. برای نمونه آن‌ها می‌توانند:

  • به‌شکل ساعتی و روزانه از سرور ابری آروان استفاده کنند و به میزان استفاده‌‌شان هزینه پرداخت کنند.
  • منابع سرور خود را به‌شکل آنی کم یا زیاد کنند و هیچ وقت به‌دلیل متناسب نبودن منابع سرور با بازدید و ترافیک، از دسترس خارج نشوند.
  • تمام مشخصات سرور مانند سیستم‌عامل، منطقه‌ی جغرافیایی و میزان منابع مورد نیاز از جمله دیسک، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، CPU و تعداد IP را در محصول سرور ابری آروان انتخاب کنند.
  • در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، از پشتیبانی تیم فنی ابر آروان برخوردار شوند.

 

بامداد میزبان سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ

امکان ارایه Cloud Dedicated Server در بامداد، این دیتاسنتر را برای سازمان و کسب‌وکارهای بزرگ که نیاز به منابع و امنیت بیش‌تری دارند، ایده‌آل می‌کند. کسب‌وکارهای بزرگ به‌کمک ابرهای خصوصی می‌توانند حاکمیت و میزبانی داده‌های سازمانی را در محیط‌های قابل اعتماد حفظ کنند. سرور اختصاصی با ارایه‌ی کنترل بیش‌تر بر زیرساخت و امنیت ابری سخت‌گیرانه‌تر، میزبانی فرآیندهای پیچیده و حساس را به‌شکل اختصاصی امکان‌پذیر می‌کند.

سازمان‌های بزرگ علاوه‌بر سرور اختصاصی می‌توانند از سرورهای ابری مقیاس‌پذیر و پایدار ابر آروان هم استفاده کنید و مانند مشتریانی چون فوتبالی، آیتول، تپسی و آچاره از خدمات متنوع این محصول بهره‌مند شوند.

کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌ها که نیاز به سرور اختصاصی دارند می‌توانند از امروز تا ۳۱ شهریور با استفاده از پیشنهاد سازمانی ابر آروان در دیتاسنتر بامداد و عقد قرارداد یک ساله، از سه ماه خدمات رایگان سرورهای ابری آروان استفاده کنید. برای ثبت درخواست به صفحه سرور ابری بامداد بروید.

 

اگر قصد خرید سرور ابری از دیتاسنتر بامداد دارید، تا ۳۱ شهریور می‌توانید از تمام مزایای سرور ابری آروان در دیتاسنتر بامداد، با ۳۰درصد تخفیف سه ماهه استفاده کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود. امیر سیاح در گفت‌وگو با
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو…
اسنپ

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال
اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
تپسی

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. براساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به
شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم