چند قدم مانده تا بازار بورسی شود

مدیرعامل فرابورس با اشاره به عرضه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در تابلوی معاملات بازار سرمایه گفت: بعد از تپسی شاهد عرضه کافه بازار خواهیم بود و پس از آن نیز فیلیمو به بازار می‌آید.

 

میثم فدایی با اشاره بر این که در سال جاری قوانین عرضه دانش‌بنیان‌ها تسهیل سازی و همچنین امکانات و اختیاراتی به شرکت‌های فناورانه برای حضور در بازار سرمایه ارایه شده است ادامه داد: چند سکو در این زمینه تنها به استارتاپ‌ها اختصاص یافته به طوری که هم اکنون بیش از ۳۰ شرکت فناورانه نوآور در حال بررسی و عرضه در بازار هستند.

 

معامله نوآوری

 

فدایی احتمال عرضه چندین  شرکت دیگر از حوزه اقتصاد دیجیتال در فرابورس را تا پایان سال جاری محتمل ارزیابی کرد و گفت: ابتدای هر کاری سخت به شمار می‌رود، اما روند این حضور با معرفی راه‌های تامین مالی جمعی، تسهیل قوانین، شفاف سازی شرکتی و موارد دیگر سرعت گرفته و می‌توان شکلی تازه از معاملات را از بدون نوآوری در بازار سرمایه شاهد بود.

 

وی گفت: فرابورس در آبان ماه سال جاری در همایشی با عنوان «رشد شرکت‌های دانش‌بنیان از مسیر بازار سرمایه» از آخرین دستاوردهای بازار سرمایه برای تامین مالی این شرکت‌ها و راهکارهای موجود برای توسعه استارتاپ‌ها رونمایی خواهد کرد.

 

منبع: بورس۲۴

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم