همکاری دیجی‌پی و بانک ملت؛ ثبت بیش از ۳هزار میلیارد تومان درخواست وام در فاز آزمایشی

پس از استقبال گسترده کاربران دیجی‌پی از فاز آزمایشی خدمات اعتباری بانک ملت، این طرح وارد فاز عملیاتی شده و از این به بعد، همه متقاضیان، با احراز شرایط مشخص شده، می‌توانند این وام را به‌سرعت دریافت کنند.

 

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، از هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ ارائه سرویس خرید اقساطی از دیجی‌کالا با شرایط جدید و با همکاری بانک ملت، آغاز و فرصتی فراهم شد تا دارندگان حساب در این بانک بتوانند تا سقف ۳۰میلیون تومان از دیجی‌کالا خرید کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی بپردازند. در فاز آزمایشی این طرح و بدون اطلاع‌رسانی گسترده بیش از ۱۰۰ هزار درخواست برای دریافت این وام ثبت شد (نزدیک به ۳۰۰۰ درخواست معادل ۹۰ میلیارد تومان در هر روز) و با وجود آن‌که مدت زمان پیش‌بینی شده برای فاز آزمایشی دو ماه در نظر گرفته شده بود، به دلیل استقبال گسترده، فاز اجرایی و عملیاتی این طرح از بیستم شهریور آغاز شد.

 

در طرح جدید خرید اقساطی دیجی‌کالا متقاضیان در صورت داشتن شرایطی همچون حساب فعال در بانک ملت، دسته چک به‌نام کاربر درخواست دهنده و کسب رتبه اعتباری مورد نیاز در فرآیند اعتبارسنجی می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار از بانک ملت دریافت و از میان بیش از ۸ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا اقساطی خرید کنند.

 

درخواست کنندگان برای دریافت این اعتبار، نیازی به ضامن ندارند و همه کاربرانی که در رده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال قرار دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

به گفته روابط عمومی دیجی‌پی با وجود آن‌که همه فرایندهای ثبت‌نام تا دریافت وام، به‌صورت غیرحضوری، و به‌راحتی از طریق اپلیکیشن قابل انجام و پی‌گیری‌ست، این شرکت برای رفاه حال کاربران و تسریع در فرآیند دریافت مدارک و چک، دو مرکز حضوری پشتیبانی عملیات را در غرب تهران (شهرک غرب) و شرق تهران (نارمک) راه‌اندازی کرده است تا کاربرانی که تمایل دارند فرایند دریافت اعتبار را با همراهی کارشناسان این شرکت انجام دهند، بتوانند به این دو مرکز مراجعه کنند.

 

در وب‌سایت دیجی‌پی، می‌توانید به اطلاعات جامع‌تری درباره نحوه دریافت این اعتبار و شرایط مورد نیاز برای آن دست پیدا کنید و در اپلیکیشن برای ثبت درخواست این اعتبار اقدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم