مدیرعامل تپسی: سوپراپلیکیشن تپسی تا آذر ماه امسال آغاز به کار می‌کند

مدیرعامل تپسی در یک مصاحبه ویدیویی با برنامه « زنگ پایان » از ایجاد کسب و کار مبتنی بر سوپراپلیکیشن و ادامه توسعه جغرافیایی تاکسی اینترنتی طی چند ماه آینده خبر داد. 

 

میلاد منشی پور که همزمان با بازگشایی سهام تپسی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در بازار سهام سخن می‌گفت به درآمد ۶۸۰ میلیارد تومانی این شرکت تا پایان سال اشاره کرد و گفت: رشد تپسی هم در هسته اصلی کسب و کار یعنی تاکسی اینترنتی و هم در حوزه‌های جدید مثل فین‌تک اتفاق خواهد افتاد. 

 

به گفته منشی پور سرویس لاین ، سرویس‌های بین شهری و فرودگاهی و سرویس حمل بار درون شهری ( تپسی پک ) طی چند ماه آینده آغاز به کار خواهند کرد. 

 

منشی پور نیاز مردم به کسب و کارهای پلتفرم محور را مهمترین سرمایه این نوع شرکتها دانست و گفت : کسب وکارهای پلتفرم محور هرچند ابتدا در کشورهای غربی ایجاد شدند اما برای کشورهایی مثل ایران، مصر و پاکستان که بهره‌وری پایینی از ثروت دارند بسیار مناسب است. 

 

بنیانگذار تپسی با اشاره به اینکه سوپراپ‌ها در تمام کشورهای دنیا از جمله همسایگی ایران در حال رشد هستند گفت که بسیاری از سرویسهایی که مردم به صورت آفلاین از آنها خدمات می‌گیرند قابلیت ارایه به صورت آنلاین را دارد از خرید دارو در داروخانه گرفته تا انواع خریدهای دیگر. 

 

منشی پور در مورد نقش رانت در رشد شرکتها در ایران گفت : در زمینه کسب وکارهای پلتفرمی اگر واقعا سرویس مناسبی به کاربران ارایه نشود مردم از آنها استفاده نمی‌کنند و عقل جمعی با کسی تعارف ندارد. به گفته وی نمونه سرویسهایی در ایران که ممکن است بر اساس رابطه شکل گرفته و حتی تبلیغات وسیع تلویزیونی هم کرده باشند نشان میدهد مردم تا زمانی که سرویس خوب بدهید از سرویس شما استفاده می‌کنند. 

 

وی پایه استارتاپهایی چون تپسی را بر اساس نیروی انسانی دانست و گفت: نیروی انسانی تعیین کننده رشد است و ما تا جایی که در توانمان بوده در راندهای مختلف کارکنان را سهامدار کرده‌ایم که این شامل بیش از ۷۰ نفر از پرسنل تپسی می‌شود. به گفته منشی پور مجموع سهام پرسنل و مدیران تپسی به ۴۳ درصد سهم شرکت می‌رسد که از این میان سهم پرسنل ۶ تا ۷ درصد است. 

 

منشی پور همچنین با اشاره به اینکه شرکتهایی چون تپسی کارشان فروش تکنولوژی نیست بلکه هدف تغییر رفتار مردم است گفت: وقتی تغییر رفتار مردم ایجاد شود به راحتی باز نمی‌گردد نمونه این موضوع را در تاریخ سه ساله تپسی در برهه افزایش قیمت بنزین و یا دوران کرونا شاهد بودیم که تعداد سفرها کاهش یافت ولی بعد از اینکه شرایط به حالت عادی برگشت دوباره میزان استفاده از سرویس افزایش یافت. بنابراین این تغییر رفتار بیشتر از هر ماشین آلات و زمینی برای شرکت مشابه ثروت است. 

 

منبع: فردای اقتصاد

link

مطالب مرتبط

فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…
دیوار

مراسم روز جهانی دسترس پذیری توسط دیوار برگزار شد

پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط دیوار برگزار شد. حسام آرمندهی، هم‌موسس دیوار و کافه‌بازار در این
پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط…
اسنپ

اسنپ دکتر سرویس بین الملل خود را معرفی کرد

اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز به طور رسمی کار خود را آغاز نکرده، مختص ایرانیان خارج از کشور طراحی شده و نرخ
اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز…
ایرانسل

افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات

۶ قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین ایرانسل و تأمین‌کنندگان داخلی، امروز با حضور آنلاین رئیس‌جمهوری امضا شد. افتتاح
۶ قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین ایرانسل و تأمین‌کنندگان…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم