مشاوره تحصیلی با «برنامه یادگیری هفتگی» در فیلیمو مدرسه

فیلیمو مدرسه با اضافه کردن بخش «برنامه یادگیری هفتگی» به پلتفرم، امکان درس خواندن با برنامه‌ریزی ویژه را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی فیلیمو مدرسه، به تازگی بخش جدیدی با عنوان برنامه یادگیری هفتگی به این پلتفرم اضافه شده است. در این بخش، هر هفته یک برنامه‌ یادگیری تحصیلی برای دانش آموزان هر پایه تدوین می‌شود که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق‌تری به یادگیری دروس و مرورشان بپردازند.

 

این برنامه هفتگی در قالب ویدیوهای جذاب در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد تا دانش آموزان را وارد یک روند سرگرم‌آموزی کند. جریانی که باعث می‌شود تا دانش‌آموز با انگیزه بیشتری یادگیری را دنبال کند و از سوی دیگر والدین هم در جریان جزئیات این روند قرار بگیرند.

 

با توجه به اهمیت حضور مشاور تحصیلی در روند آموزش، این قابلیت جدید به نوعی مشاوره تحصیلی محسوب می‌شود که هدایت تحصیلی و برنامه ریزی کاربردی را برای دانش آموزان به همراه دارد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم