حمایت استارتاپ‌ها از یکدیگر؛ شیپور فضای کار اشتراکی ارایه می‌دهد

از زمان قطعی و محدودیت‌های اینترنتی، طی یک ماه گذشته برخی کسب‌وکارهای بزرگ اینترنتی و استارتاپ‌ها سعی کرده‌اند از یکدیگر حمایت کنند. در تازه‌ترین اقدام شیپور اعلام آمادگی کرده است.

 

شیپور اعلام کرد به‌منظور حمایت و همدلی با کسب‌وکارها می‌تواند میزبان دو الی سه تیم استارتاپی باشد. در اعلامیه شیپور آمده است: «بخشی از فضای دفتر کار شیپور را با شما به اشتراک می‌گذاریم و اگر نوع کسب‌وکار تیم‌های میهمان با زمینه فعالیت و تجربه شیپور همخوانی داشته باشد، می‌توانیم در فضایی دوستانه خدمات مشاوره و انتقال دانش را نیز فراهم کنیم.» این شرکت از کسب‌وکارهای متقاضی خواسته تا به آدرس info@sheypoor.com ایمیل ارسال کنند.

 

این نخستین بار نیست که استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگتر برای حمایت از استارتاپ‌ها کوچکتر گام برداشته‌اند. به گزارش پیوست استارتاپ «لندین» قرار است کمپین مشترکی با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار کند تا این کسب‌وکارها علاوه بر معرفی خدمات کسب‌وکار خود، خدماتی را که برای کمک به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده رایگان کرده‌اند به نمایش بگذارند. صرافی والکس نیز اعلام کرد می‌تواند برای فضای کار و جلسه، اینترنت و پشتیبانی فنی میزبان برخی استارتاپ‌ها باشد.

 

پشوتن پورپزشک مدیرعامل فروشگاه‌ساز اینترنتی پادرو از امکان اشتراک رایگان به مدت دو ماه روی این پلتفرم خبر داد. صادق محمدی، مدیرعامل مدیانا نیز در توییتی اعلام کرد این مجموعه می‌تواند در دفتر کار خود میزبان چند تیم حداکثر هفت‌نفره باشد که در این روزها به هر دلیلی برای اجاره یا تمدید دفتر کار خود به مشکل خورده‌اند.

 

خسارت‌های ناشی از فیلترینگ و قطعی اینترنت طی یک ماه گذشته به کسب‌وکارهای اینترنتی آسیب وارد کرده است. فرزین فردیس، رییس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران با اشاره به وقایع اخیر رخ داده در کشور و محدود شدن جدی دسترسی به اینترنت و مشکلاتی که برای کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات طی یک ماه اخیر پیش آمده، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی یک ماه گذشته از اخلال در شبکه اینترنت کشور و عدم دسترسی به برخی پلتفرم‌های پربازدید، ۳۵هزار میلیارد تومان به طور مستقیم به اقتصاد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وارد شده است؛ در حالی که بنا به آمار سال گذشته بانک مرکزی، این بخش سهم ۳.۳درصدی در تولید ناخالص ملی دارد. از طرفی خسارت غیرمستقیم به کسب‌وکارهای خارج از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات که از خدمات این بخش استفاده می‌کنند، تا ۴۵هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

 

فردیس با اشاره به اخلال در اقتصاد دیجیتال کشور طی یک ماه اخیر، از نگرانی جدی بنگاه‌ها از افزایش تعدیل نیروی متخصص خبر داد.

link

مطالب مرتبط

فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم