بهاره شریفیون؛ کسب مدال طلا و ۲ جایزه ویژه‌ دیگر از نمایشگاه نورنبرگ آلمان، IENA 2022

خانم فاطمه (بهاره) شریفیون توانست در هفتاد و سومین نمایشگاه تجاری بین‌المللی ایده‌ها، اختراعات و محصولات جدیدiENA 2022، مدال طلا و همچنین ۲ جایزه ویژه در حوزه نوآوری در محصولات و جایزه ترک پترنت این نمایشگاه که در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاهی نورنبرگ آلمان برگزار شد بود، را به خود اختصاص دهد.

نمایشگاه بین‌المللی iENA نورنبرگ

 

نمایشگاه بین‌المللی iENA نورنبرگ، محلی برای ارائه محصولات جدید، اختراعات نوآورانه و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها است. در این رویداد اختراعاتی از سراسر جهان برای اولین بار به عموم ارائه می‌شود، تا فرصتی برای ورود به بازار حرفه‌ای و ارتباط با نمایندگان تجاری و صنعتی داشته باشند.

هرکسی از هرجای دنیا که یک نمونه اولیه یا حتی یک محصول نهایی داشته باشد و به دنبال تولید‌کننده، توزیع‌کننده یا شخصی باشد که پتانسیل آن اختراع را کشف کند، می‌تواند در آن شرکت نماید تا با ارائه ایده خود در نمایشگاه بین‌المللی  iENAنورنبرگ، با فروشندگان، توسعه‌دهندگان و مشاورانی ارتباط بگیرد که می‌توانند در توسعه یا بازاریابی اختراع و محصول کمک کنند.

اما باید در نمایشگاه بین‌المللی iENA نورنبرگ به دلایل زیر شرکت:

  • همکاری طولانی مدت با انجمن‌های مخترعان سراسر جهان IFIA
  • بیش از ۸۰۰ اختراع از ۳۵ کشور تقریباً هر سال، در نورنبرگ معرفی می‌شوند.
  • کاربران، نمایندگان تجاری، صنعتی و تولید‌کنندگان از ۴۰ کشور به طور مرتب از iENA بازدید می‌کنند.
  • توجه ویژه رسانه‌های سراسر جهان مانند رادیو، تلویزیون و رسانه های چاپی به این نمایشگاه
  • مقبولیت و اعتبار خوب در جامعه جهانی به مدال‌های iENA به ویژه برای معرفی محصولات نوآوری در بازار
  • حدود ۹۰ درصد از غرفه‌داران نمایشگاه، فرصت‌های ارتباطی ایجاد شده را “بسیار خوب” ارزیابی می‌کنند.
  • بیش از ۵۷ درصد از غرفه‌داران به دلیل ارتباطات به وجود آمده در این نمایشگاه، نسبت به پیشرفت و بهبود کسب‌و کار خود امیدوار هستند.

نمایشگاه بین‌المللی iENA نورنبرگ ۲۰۲۲

پس از یک وقفه که به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کرونا اتفاق افتاده بود، اولین نمایشگاه بین‌المللی “ایده‌ها، اختراعات، محصولات جدید، iENA 2022 ” با شکوه‌تر از قبل طی چهار روز در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاهی نورنبرگ آلمان برگزار شد.

روند قبلی این نمایشگاه به این صورت بود که مخترعان حاضر در نمایشگاه برای صدور مجوز‌های لازم نیاز داشتند مذاکراتی از قبل داشته باشند اما در سال ۲۰۲۲، iENA، توانست با تغییر روند‌ها این مسیر را برای مخترعین شرکت‌کننده هموارتر کند تا پس از وقفه پیش آمده ۵۳۰ اختراع از ۲۶ کشور در نمایشگاه iENA 2022 به نمایش گذاشته شود که خبر از مقبولیت و استقبال جهانی از این رویداد بین‌المللی است.

اختراعات ارائه شده در iENA 2022، در همه حوزه‌های زندگی مانند پزشکی، فناوری انرژی، حفاظت از محیط زیست، ایمنی و همچنین کمک‌های عملی برای بهبود زندگی روزمره را پوشش می‌‌داد.

خانم فاطمه (بهاره) شریفیون بانوی مخترع ایرانی و عضو رسمی فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ مخترعان (IFIA)، در هفتاد و سومین نمایشگاه تجاری بین‌المللی ایده‌ها، اختراعات و محصولات جدید iENA 2022نورنبرگ آلمان، مدال طلا برای محصولات جدید، و همچنین جایزه ویژه در حوزه نوآوری در محصولات و جایزه ترک پترنت این نمایشگاه را کسب نماید.

 

 شرکت در نمایشگاه تجاری iENA، راهی ساده برای در معرض گذاشت اختراع  و قرار گرفتن در کانون توجه رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران از سراسر جهان  است و فضایی برای ارتباط با بازدیدکنندگان تجاری می‌باشد. مشارکت مخترعین خوش‌فکر، امکان ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های تجاری و صنعتی معروف را برای تجاری‌سازی و جذب سرمایه نیز فراهم می‌کند.

 

 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم