تپسی برای فروش لوازم یدکی و خدمات خودرویی شرکت جدید ثبت کرد

تپسی برای فروش لوازم یدکی و ارائه خدمات خودرویی به سفیران ، شرکت جدید با سهامداری ۱۰۰ درصدی به ثبت رساند.

 

تپسی از ثبت شرکت نوآفرینان بهراد پارس برای فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه خدمات خودرویی به سفیران خبر داد و با توقف نماد، بازگشایی شد.

بر این اساس، “تپسی” اعلام کرد: جلسه هیات مدیره ۲۹ شهریور در محل شرکت با حضور اکثریت اعضا با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص تاسیس شرکت جدید برای فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه خدمات خودرویی برگزار شد. با عنایت به اینکه تپسی جامعه بزرگ از رانندگان دارد که نگه داشتن آنها در سامانه برای ارائه خدمات به مسافران ضروری است در قالب باشگاه مشتریان همواره تلاش کرده تا از طریق همکاری با فروشگاه لوازم یدکی خودرو و تعمیرگاه ها، محصولات و خدمات با کیفیت و با بهترین قیمت به رانندگان ارائه کند.

 

به رغم تجربه موفق دو سال اخیر با توجه به اینکه در این شیوه تپسی امکان نظارت مستقیم بر میزان فروش و کیفیت خدمات ندارد، هیات‌مدیره با لحاظ تجربه فروش مستقیم لاستیک و روغن از طریق سایت لاستیک فروش به رانندگان، پیشنهاد تاسیس یک شرکت مستقل برای ورود جدیدتر به این حوزه را تصویب کرد.

 

در این راستا مقرر شد، یک شرکت با سهامداری ۱۰۰ درصدی تپسی نزد اداره ثبت شرکت ها تاسیس و به ثبت برسد. همچنین با توجه به نیاز این شرکت به گروه اجرایی متمرکز و تخصصی، هیات مدیره مصوب کرد متعاقباً بسته سهام تشویقی برای گروه اجرایی این شرکت تا سقف ۱۵ درصد سهام در نظر گرفته شود.

 

به این ترتیب، شرکت نوآفرینان بهراد پارس ۳۰ آبان ماه با هدف ارائه خدمات نرم افزاری درزمینه فروش کالا و خدمات مربوط به خودرو و موتورسیکلت به سفیران در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم