«کارنامه» سرویس خرید اقساطی خودرو را معرفی کرد

کارنامه که پیش از این در زمینه ارائه خدمات کارشناسی فنی و خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کرد، برای تکمیل سبد خدماتی خود سرویس خرید اقساطی را راه‌اندازی کرده است.

 

این سرویس امکان خرید قسطی خودرو نو و دست دوم داخلی و خارجی را با اعطای وام بدون ضامن فراهم می‌کند.

 

در شرایط فعلی کشور از یک طرف قدرت خرید اقشار مختلف جامعه کاهش قابل‌توجهی یافته و از طرف دیگر قیمت خودرو روزبه‌روز در حال افزایش است. در این میان، کارنامه به‌دنبال آن است که به‌عنوان دستیار خرید و فروش خودرو متناسب با نیاز و بودجه کاربران، گامی در جهت تسهیل روند خرید خودرو بردارد.

 

در همین راستا متقاضیانی که به‌دنبال خرید خودرو هستند یا قصد دارند ماشین‌های قدیمی خود را به‌روز کنند، می‌توانند با کمک سرویس جدید کارنامه و دریافت وام بدون ضامن، خودروی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

 

به نظر می‌رسد در شرایط فعلی و با توجه به خلاء ارائه خدمات مناسب و حمایتی در بازار خودروهای دست دوم و کارکرده، کارنامه یک گام عملیاتی بسیار مهم در راستای مدیریت و بهبود شرایط بازار خودروهای نو و به‌ویژه دست دوم برداشته است تا علاوه‌بر شکل‌گیری معاملات امن، نقش مؤثری در افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

 

کارشناسان کارنامه در تمام مراحل خرید خودرو، از یافتن خودروی مناسب و ارزیابی قیمت گرفته تا بررسی فنی خودرو و در نهایت تنظیم قرارداد، در کنار متقاضیان خرید خودرو هستند و راهنمایی‌های لازم را در این خصوص به آن‌ها ارائه می‌دهند.

 

از جمله مزایای این سرویس می‌توان به افزایش قدرت خرید مردم به‌خصوص در مورد خودروهای وارداتی و داخلی دست‌دوم اشاره کرد که به‌واسطه دریافت وام بدون ضامن صورت می‌گیرد. کارنامه مدعی است که تمامی مراحل دریافت وام را به‌عنوان یک واسطه انجام خواهد داد و حتی نیاز نیست متقاضی وام خودرو برای طی کردن مراحل اداری حضوری مراجعه کند. با ارائه سرویس خرید اقساطی خودرو دست دوم در کارنامه، کاربر در مدت‌زمان کمتر از ۱۰ روز صاحب خودروی کارکرده داخلی یا خارجی خواهد شد.

 

در سرویس خرید اقساطی خودرو دست دوم، کاربران کارنامه می‌توانند برای خرید هر یک از ماشین‌های آگهی‌شده در وب‌سایت کارنامه اقدام کنند. وام ارائه‌شده از سوی این شرکت برای خودروهای داخلی سقف ۴۰۰ میلیون تومان و برای خودروهای وارداتی و خارجی از سقف ۲ میلیارد تومان برخوردار است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت وام و شرایط و مدارک لازم می‌توانید به نشانی https://karnameh.com/services/loan مراجعه فرمایید.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم