گزارش هلدینگ مکس از بازار جهانی صنعت اینشورتک

هلدینگ مکس گزارش نسبتا مفصلی را از صنعت اینشورتک منتشر کرده است. این گزارش با شرح وضعیت صنعت اینشورتک در جهان آغاز شده و به رونق بازار جهانی اینشورتک و سپس روندهای آن اشاره شده است.

براساس آنچه در این گزارش آمده صنعت اینشورتک اکنون بر دو حوزه متمرکز شده است؛ نخست مدل‌های جدید دیجیتال که می‌کوشند با بازیگران قدیمی بازار بیمه رقابت کنند و دومی توسعه دهندگانی که می‌خواهند زنجیره ارزش سنتی بازار بیمه را دیجیتالی کنند و بهره‌وری و رقابت را بالا ببرند.

تک‌شاخ‌های اینشورتک می‌تازند

نقشه زیر اینشورتک‌های گوناگون در دنیا و ارزش هر کدام را نشان می‌دهد. براساس داده‌های گزارش، توجه به این صنعت گسترش یافته و یونیکورن‌های متعددی شکل گرفته‌اند. به گزارش موسسه‌ای در لندن، از ۲۸۰ استارتاپ فین‌تکی که تک‌شاخ شده‌اند، ۴۰ استارتاپ در ایجاد نوآوری در صنعت بیمه یا دگرگون‌سازی الگوهای قدیمی این صنعت نقشی موثر داشته‌اند. آمریکا میزبان تقریبا ۴۰ درصد از تک‌شاخ‌های اینشورتک جهان است. انگلیس نیز از هشت استارتاپ اینشورتک با ارزش بازار بیش از یک میلیارد دلار میزبانی می‌کند.

در ایران نیز چندین اینشورتک همچون ازکی، بیمه دات کام و بیمه بازار در حال فعالیت هستند. در انتهای این گزارش با مدیران عامل این استارتاپ‌ها گفت‌وگو انجام شده است.

برای دانلود فایل کامل این گزارش اینجا را کلیک کنید.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا ارزان‌تر ارسال می‌کند یا فروشگاه‌های دیگر؟

هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم‌صرفه می‌کند. معمولا فروشگاه‌های
هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم