انتخابات هیات مدیره انجمن فین‌تک برگزار شد

مجمع عمومی انجمن فین‌تک برگزار شد و اعضای هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند. محمد مهدی فاطمیان از زیبال، نوید رجایی‌پور از فردابانک، وحید شامخی از نوبیتکس، سعید قدوسی‌نژاد از فینوتک، احمد منصوری از پی‌پینگ، مهدی مومنی از ازکی و امیر راسخ از ایزی‌پی انتخاب شدند.

 

مجمع عمومی سالیانه انجمن فین‌تک به همراه انتخابات هیئت مدیره این انجمن امروز برگزار شد. آقایان محمد مهدی فاطمیان با ۳۱ رای، نوید رجایی‌پور با ۲۵ رای، وحید شامخی با ۲۲ رای، سعید قدوسی‌نژاد و احمد منصوری با ۲۰ رای، علیرضا یعقوبی، مهدی مومنی و امیر راسخ با ۱۵ رای به ترتیب به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن فین‌تک برگزیده شدند. علیرضا یعقوبی و علیرضا هوشمند نیز به عنوان علی‌البدل اول و دوم انتخاب شدند.

آقایان محمد مهدی فاطمیان از زیبال، امیر راسخ از توسن البرز، مصطفی اکرمی از تجارت الکترونیک بهار، سعید قدوسی‌نژاد از فینوتک، نوید رجایی‌پور از فردابانک، وحید اعلمی آل‌ آقا از دیجی‌پی، محمدصادق آزادانی از اعتبارینو، علیرضا هوشمند از قسطا و محمدمهدی مومنی از ازکی‌وام، شاهین شاهمیر از آیتول و سید محمدرضا فرحی، محمد گرکانی‌نژاد و احمد منصوری، علیرضا یعقوبی از رابکس، امین امینی از فینکس، وحید شامخی از نوبیتکس، بردیا سید احمدنیا از والکس، محمدسعید احمدی‌پویا از ققنوس، حامد میرزایی از بیتستان، زهیر سیفعلی از اکسیر، روح‌الله جهنده از رمزینکس و امیرحسین مردانی برای انتخابات در این انجمن کاندیدا شدند. علی امیری، ادیب حافظی و سامان بیرقی هم به عنوان کاندیدای بازرسی انجمن فین‌تک در انتخابات امروز شرکت کردند.

علاوه بر این در ابتدای این جلسه اعضای هیئت مدیره قبلی عملکرد اجرایی و مالی خود را تشریح کردند. مورد دیگری که در خلال این جلسه مورد تصویب قرار گرفت، افزایش حق عضویت سالانه اعضا از ۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون بود.

طبق گزارش عملکردی که در این جلسه قرائت شد، نگارش الزامات پرداخت‌یاری وتنظیم‌ این سند، نگارش اولین نسخه الزامات لندتک، نگارش تقسیم وظایف حوزه رمزارز و ارائه آن در کمیسیون اقتصادی دولت و تصویب آن در مرکزملی فضای مجازی، نگارش برنامه راهبردی سند رمزارزی، نگارش اولین نسخه الزامات اجرایی حوزه رمزارز در سال ۱۳۹۹، تدوین قانون دارایی دیجیتال با مشارکت انجمن فین‌تک و شرکت ققنوس برای رایزنی با تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، تهیه گزارش جامع آسیب‌های الزامی شدن اینماد و رایزنی برای اصلاح آن، تنظیم گزارشی از وضعیت مهاجرت نخبگان و تاثیر تنظیم‌گری ناکارامد جهت ارائه در مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه شرکت‌های فعال در حوزه بیمه آنلاین، حمایت از تدوین سند جامع رویکردهای کشور در حوزه فناوری‌های نوظهور در اقتصاد دیجیتال کشور، حمایت از تدوین مقاله فعالیت‌های اقتصاد به مثابه یک اکوسیستم، نگارش نقد طرح بانکداری و ارائه آن به شورای نگهبان و نگارش پیش‌نویس قوانین الزامات رمزارز بر مبنای اسناد اتحادیه اروپا مهم‌ترین اقداماتی بودند که در این دوره انجام شده‌اند.

علاوه بر این انجمن فین‌تک اقداماتی توسعه‌ای و رسانه‌ای انجام داده است که رایزنی در نگارش و انتشار نقشه راه و اسناد فناوری‌های نوین مالی بانک مرکزی، مخالفت با بسته‌شدن درگاه‌های حوزه رمزارز، ایجاد کمپین مخالفت با تبدیل اینماد به مگا مجوزی که از نوآوری جلوگیری می‌کند، مخالفت با بسته شدن درگاه پرداخت کسب‌وکارهای اینترنتی به‌ دلیل نداشتن نماد اعتماد الکترونیک، تشکیل کمپین مخالفت با ورود به بازار بیمه با نام سوئیچ آمیتیس، مشارکت در جلسات در جهت ورود به بازار بانک مرکزی در پروژه دیبا و دایرکت دبیت، برگزاری کنفرانس بین‌المللی تکنوبلاک، شروع فرایند راه‌اندازی اتحادیه بین‌المللی دارایی‌ دیجیتال با مشارکت کشورهای منطقه و شکایت در شورای رقابت با موضوع انحصاری و غیرمنصفانه بودن شرایط مجوزدهی و تنظیم‌گری شرکت‌های پرداخت از جمله مواردی هستند که در دوره ریاست هیئت مدیره قبلی انجام شده‌اند.

 

منبع: فردای اقتصاد

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم