مدیرعامل دیوار برای اجرای حکم حبس خود به دادگاه احضار شد

مدیرعامل دیوار با انتشار توییتی اعلام کرد که برای اجرای حکم زندان سه ماهه خود توسط دادگاه احضار شده است. او  آذر ماه سال گذشته به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش» به سه ماه و یک روز حبس قطعی و غیرقابل تبدیل محکوم شده بود.

اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در توییتر خود نوشت: «ظاهرا این پرونده تبدیل به شمشیر داموکلس شده. سه سال است گاهی شل می‌گیرند و گاهی سفت. در حالی که بعد از کلی دوندگی فرسایشی، یک شعبه برای ۴ بهمن وقت تجدیدنظر مجدد داده، شعبه دیگری مرا برای حبس احضار کرده. میرم به امید اتمام.»

ششم آذر ۱۴۰۰ آرمندهی در توییتر خود نوشت: ۲۲ ماه پس از بازداشت ۱۲ ساعته من و تودیع وثیقه یک میلیارد و صد میلیون تومانی، سرانجام حکم قطعی در دادگاه تجدیدنظر صادر شد: سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» بوده است.

او همچنین در توییت خود اشاره کرد که دیوار به عنوان یک پلتفرم ارائه دهنده خدمات میزبانی آگهی آنلاین، با بهره‌گیری از تیم‌های نظارتی و استفاده از ربات‌های هوشمند، صرفا در سال گذشته ۵۶ میلیون آگهی را رد کرده است. در این میان نیت‌خوانی از آگهی‌هایی که انتشار آن به خودی خود مجرمانه نیست، غیرممکن است.

به گزارش پیوست چند روز پس از اعلام این حکم  در آذز ۱۴۰۰، اعتراضات بسیاری از سوی تشکل‌های صنفی و استارتاپ‌های مختلف صورت گرفت و در نهایت رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات از درخواست وزیر ارتباطات برای بررسی مجدد پرونده مدیرعامل دیوار خبر داد و خبرگزاری ایرنا نیز اعلام کرد رییس قوه قضائیه این دستور را صادر کرده و اجرای حکم حبس مدیرعامل دیوار تا زمان صدور رأی مجدد، متوقف شده است.

انتساب این اتهام به اشکان آرمندهی از گزارش خبرگزاری فارس در سال ۱۳۹۹ آغاز شد که در آن در رابطه با آگهی‌های سایت دیوار اشاره شده بود که کاربران سودجو در سایت دیوار با ارایه فروش برخی کالاها و استفاده از عبارت‌های خاص در تبلیغ سعی می‌کنند تا خدمات خود را به صورت پنهان عرضه کنند.

link

مطالب مرتبط

فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم