فراخوان مسابقۀ ملی اپلیکیشن‌ها و رویداد استارتاپی حوزۀ سلامت دیجیتال

مسابقۀ ملی اپلیکیشن‌ها و رویداد استارتاپی حوزۀ سلامت دیجیتال ازسوی شتاب‌دهندۀ هاب شیراز (شتاب‌دهنده‌ مشترک دانشگاه شیراز و حرکت اول)، همزمان با پنجمین دورۀ کنگره‌ بین‌المللی سلامتِ همراه شیراز برگزار می‌شود.

 

علی نیک‌محمدی، مدیرعامل شتاب‌دهندۀ هاب شیراز ضمن اعلام این خبر گفت: کنگرۀ بین‌المللی سلامتِ همراه، هر دوسال یکبار در شیراز پذیرای فعالان و صاحب‌نظران این حوزه بوده است. سلامت همراه (Mobile Health)، اصطلاحی است که برای برنامه‌های کاربردی که در زمینه طبابت و سلامت عمومی ازسوی دستگاه‌های ارتباطی همراه پشتیبانی می‌شوند، به کار می‏‌رود.

وی افزود: هدف اصلی این کنگره ایجاد فضایی برای تبادل ایده‌ها، مفاهیم، تکنیک‌ها، آزمایش‌ها و برنامه‌های کاربردی دستگاه‌های ارتباطی موبایل مانند تلفن‌های همراه، کامپیوتر‌ها و رایانه‌های شخصی جیبی در استفاده از خدمات و اطلاعات سلامت است.

مدیرعامل شتاب‌دهندۀ هاب شیراز گفت: پنجمین دورۀ کنگره بین‌المللی سلامت همراه شیراز در پنجم بهمن‌ماه امسال درحالی برگزار می‌شود که به‌عنوان زیر‌مجموعه‌ای از سلامت الکترونیک (eHealth)، به‌طور عمده بر موضوعاتی ازقبیل دریافت خدمات سلامت از طریق ارتباطات موبایل و فناوری‌های چندرسانه‌ای و نیز استفاده از هوش مصنوعی و واقعیت مجازی در ارتقاء سلامت جامعه تمرکز دارد.

نیک‌محمدی گفت: در این دوره تصمیم گرفته شده است تا از ظرفیت بین‌المللی این کنگره در زمینۀ معرفی و ارتباطات مؤثر برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در این حوزه استفاده شود. از همین‌رو شتاب‌دهنده هاب شیراز به‌عنوان مجری رویداد استارتاپی و سرمایه‌گذار پنجمین دورۀ کنگرۀ بین‌المللی سلامت همراه شیراز از سمت دبیرخانه این کنگره انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: این شتاب‌دهندۀ دانش‌بنیان در نظر دارد تا فرصت را مغتنم شمرده و این رویداد را به‌شکل شایسته و درخور اکوسیستم کارآفرینی کشور برگزار کند.

مدیرعامل شتاب‌دهندۀ هاب شیراز ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقه تا پایان دی‌ماه است. جوایز نقدی متعددی برای این دوره از مسابقه، به‌همراه امکان جذب سرمایه تا متوسط ۷۰۰میلیون تومان در صورت پذیرش در دورۀ شتاب‌دهی هاب شیراز درنظر گرفته شده است.

همچنین هاب شیراز (شتاب‌دهنده مشترک دانشگاه شیراز و حرکت اول) در طبقۀ هشتم برج نوآوری دانشگاه شیراز قرار دارد. هاب شیراز با هدف تمرکززدایی اکوسیستم کارآفرینی کشور و تقویت و غنی‌سازی زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری جنوب کشور از طریق کشف، جذب و پرورش ایده‌ها و تیم‌های مستعد و فعال و همچنین کمک به توسعۀ شخصی و تقویت روحیه‌ی کارآفرینی فعالیت خود را آغاز کرده است.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم