بلوبانک وام خرید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارایه می‌دهد

بلوبانک در جدیدترین خدمات خود به منظور تسهیل خریدهای اقساطی، به مصرف‌کنندگان نهایی وام‌های B2B2C ارائه می‌دهد.      

       

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، این نئوبانک در همکاری خود با تمامی کسب‌وکارهایی که طرح‌ فروش اقساطی دارند، تامین مالی وام‌های خرید کالا را انجام می‌دهد. کاربران مشترک این دسته از کسب‌وکارها و بلوبانک، از این پس می‌توانند برای خریدهای خود، ارزان‌ترین وام B2B2C بازار را از بلوبانک دریافت کنند.     

برای دریافت این وام، ابتدا شرکت یا پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات فروش اقساطی (به عنوان شریک یا پارتنر بلوبانک)، قراردادی را با این نئوبانک به امضا می‌رساند و برای تضمین و تسویه حساب‌ها یک حساب حقوقی ایجاد می‌کند. پس از آن درخواست‌های کاربران پلتفرم‌ شریک، برای دریافت وام به بلوبانک انتقال داده می‌شود. در این مرحله چنانچه کاربران، حسابی در بلوبانک نداشته باشند، نیاز به باز کردن حساب دارند.
در بخش بعدی مراحل تایید قرارداد و اعتبارسنجی کاربران انجام شده و در آخر مبلغ وام برای کاربران واریز می‌شود. این مبلغ به دو شکل، شارژ حساب‌های کاربری افراد در پلتفرم‌های شریک و یا با واریز به حساب‌های بلوبانک اشخاص پرداخته می‌شود.
مبلغ و شرایط بازپرداخت وام توسط شرکت همکار تعیین شده و به بلوبانک اعلام می‌شود. حداقل و حداکثر مبلغ وام یک تا ۱۰۰ میلیون تومان است و زمان بازپرداخت آن نیز ۶، ۱۲ یا ۱۸ ماهه خواهد بود.

 

امضای قرارداد و اعتبارسنجی
وام B2B2C بلوبانک به شکل کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربران پرداخت می‌شود. پس از ارسال درخواست شرکت همکار به بلوبانک، کاربران در صورت داشتن حساب بلو، کافیست به اپلیکیشن بلوبانک خود مراجعه کرده و در منوی «فروشگاه» گزینه «وام» را انتخاب کنند. در این قسمت جزئیات وام ارائه شده به کاربران شامل مبلغ و مدت بازپرداخت قابل مشاهده است. پس از تایید قرارداد توسط کاربر و ثبت امضای دیجیتالی، درخواست وام برای اعتبارسنجی به به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. در نهایت و با تایید این سامانه، وام پرداختی پس از گذشت چند دقیقه به حساب کاربر واریز می‌شود. این فرآیند در صورتی که سامانه سمات اختلال و مشکلی نداشته باشد و درخواست بلوبانک را به لحظه پاسخ دهد، در کمتر از پنج دقیقه به پایان می‌رسد.

 

شرایط بازپرداخت
شرایط بازپرداخت وام B2B2C بلوبانک، با توجه به نوع کسب‌وکار یا پلتفرم طرف قرارداد متفاوت خواهد بود. ممکن است کاربران اقساط خود را به شکل مستقیم به بلوبانک پرداخت کنند و یا آن را به پلتفرم همکار بپردازند و این شرکت به عنوان شریک تجاری، مجموع این اقساط را به بلوبانک منتقل کند.

اگر قرارداد وام از نوع پرداخت مستقیم به بلوبانک باشد، مبلغ اقساط در موعد مقرر خود به طور خودکار از حساب کاربران برداشته می‌شود. هر چند که کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن گزینه برداشت خودکار، هر ماه و به صورت دستی اقساط خود را پرداخت کند. کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها به عنوان شریک و پارتنر، ضامن پرداخت اقساط به بلوبانک هستند و به همین دلیل در صورت عدم پرداخت اقساط، مبلغ آن از حساب تضمین شده برداشته می‌شود.
وام B2B2C بلوبانک با سود ثابت ۱۸ درصد و نرخ کارمزد متغیر پرداخت می‌شود. درصد کارمزد براساس مدل همکاری و نوع قرارداد با هر پلتفرم تعیین می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم