همه چیز درباره سری جدید فیدیبوک؛ اولین دستگاه کتابخوان فارسی

سری جدید دستگاه کتابخوان الکترونیکی فیدیبوک – اولین دستگاه کتابخوان فارسی – با امکانات تازه‌ای به بازار عرضه شد. هفته گذشته سری جدید کتابخوان الکترونیکی فیدیبوک با قابلیت‌ها و امکانات جدیدی روی پلتفرم دیجیکالا عرضه شد که می‌تواند مورد توجه بیش‌تر علاقه‌مندان به کتاب قرار گیرد.

 

پیش از این در سال ۱۳۹۷ اولین سری دستگاه فیدیبوک با نام Hannah f1  توسط شرکت فیدیبو و دیجی‌کالا به بازار عرضه شده بود. در آن زمان این دستگاه اولین دستگاه کتاب‌خوانی بود که به تمامی از محتوا و متن فارسی پشتیبانی می‌کرد و خریداران می‌توانستند به راحتی ِ یک کلیک به صدها هزار عنوان کتاب الکترونیک فارسی در آن دسترسی داشته باشند.

سری جدید فیدیبوک دارای مزایا و امکانات تازه‌ای نسبت به دستگاه قبلی است. در این سری نرم افزار پیش فرض فیدیبو با اپلیکیشنی کاملا جدید و بهبود یافته نسبت به نسخه قبلی به بازار عرضه شده که تجربه‌ای لذت‌بخش از مطالعه را برای خریداران به همراه دارد. همچنین این نسخه قابلیت استفاده از سرویس اشتراکی فیدی‌پلاس را نیز دارا است.

سیستم عامل فیدیبوک جدید نیز همان اندروید است اما از نسخه ۴. ۴ . ۲ به اندورید ۸ . ۱ ارتقا پیدا کرده، همچنین سری جدید فیدیبوک نسبت به سری قبل سبک‌تر شده و وزن آن از ۱۹۰ گرم به ۱۴۰ گرم کاهش یافته که همین موضوع کار با این دستگاه و به خصوص حمل و نقل آن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

صفحه نمایش فیدیبوک جدید HD است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت مطالعه دارد همچنین ورودی شارژر این دستگاه تایپ C  است. تفاوت مهم دیگر فیدیبوک سری جدید ارتقای حافظه آن به ۱۸ G و رم این دستگاه است که از ۵۱۲ به ۱G ارتقا پیدا کرده است.

نکته قابل توجه دیگر در این سری امکان استفاده از سرویس اشتراکی فیدیبو (فیدی‌پلاس است، که خریداران با این دستگاه می‌توانند به محتوای کتابخانه اشتراکی خود نیز دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزیت‌های سری جدید فیدیبوک می‌توان به ارائه کارت هدیه پانصدهزارتومانی به همراه این دستگاه برای خریداران اشاره کرد که همزمان با فروش دستگاه و به صورت آنی روی دستگاه ارائه می‌شود.

دستگاه فیدیبوک به عنوان اولین دستگاه کتابخوان الکترونیکی فارسی امکان مطالعه ساده و القای حسی شبیه به مطالعه کتاب کاغذی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. می‌توان گفت حتی وسواسی‌ترین کتابخوان‌هایی که فقط کتاب چاپی می‌خوانند هم از کار با فیدیبوک لذت می‌برند، زیرا تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه، تکنولوژی جوهر الکترونیکی یا Eink است که دقیقا برای ایجاد حسی شبیه به کلمات چاپ شده روی کاغذ، تولید شده است. در کنار این موضوع مات بودن صفحه دستگاه کتابخوان و عدم بازتاب نور این امکان را فراهم کرده است که بدون نیاز به نور محیطی و بدون خستگی چشم افراد به مطالعه طولانی‌مدت با آن بپردازند و احساس خوبی داشته باشند.

با توجه به مزیت‌هایی چون حفظ محیط زیست و عدم نیاز به قطع درختان، عدم نیاز به نور محیطی و خستگی چشم هنگام مطالعه، دسترسی به کتاب‌های فارسی و انگلیسی به صورت همزمان، بهینه‌سازی اپلیکیشن فیدیبو و امکان دسترسی به سرویس فیدی‌پلاس و وجود اینترنت، بلوتوپ، امکان مطالعه کتابهای انگلیسی و .. هر کتابخوانی را وسوسه می‌‌کند که یک دستگاه ِ فیدیبوک داشته باشد و بدون دغدغه در هر لحظه کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کند.

برای خرید سری جدید فیدیبوک می‌توانید به سایت دیجیکالا مراجعه و همزمان با خرید یک کارت هدیه پانصدهزارتومانی فیدیبو را نیز دریافت کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم