علی‌بابا و دانشگاه علم و صنعت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت سفرهای علی‌بابا و دانشگاه علم و صنعت به هدف تقویت تعامل حوزه صنعت و دانشگاه تفاهم‌نامه ۳ ساله امضا کردند.

 

ارتباط با دانشگاه یکی از عوامل تأثیرگذار بر پیشرفت روزافزون صنایع مختلف در دنیای امروز است. این امر مدتی است در کشورمان مورد توجه قرار گرفته، تا جایی که علاوه بر تمایل شرکت‌ها، به‌خصوص در اکوسیستم استارتاپی، بسیاری از دانشگاه‌ها، مرکزی مجزا برای آن تعریف کرده‌اند. برای نمونه اقدامات این‌چنینی بعضا در قالب واحدی تحت عنوان «ارتباط با صنعت» دنبال می‌شود یا برخی دانشگاه‌ها با احداث «پارک علم و فناوری» درصدد تعامل حداکثری با صنعت هستند.

شرکت سفرهای علی‌بابا که به کمک تکنولوژی توانسته در مدت زمان ۸ سال فعالیتش، راه‌حل‌های جدیدی در صنعت گردشگری ایجاد و رفتار جامعه را به خرید مطمئن آنلاین تغییر دهد، این بار به هدف ایجاد همکاری‌های آموزشی-پژوهشی و گسترش تعامل با نخبگان کشور، در تازه‌ترین اقدامش تفاهم‌نامه‌ای ۳ ساله با دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت به امضا رسانده است.

مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت دراین‌باره می‌گوید: «در تمامی این سال‌ها ایده‌های واگرای متخصصان ما که حاصل  دانش فنی بالای آنها است، باعث شده علی‌بابا سطح متفاوتی از خدمات در حوزه گردشگری را به مردم ارائه دهد. به‌عنوان سازمانی که همواره ارزش به‌کارگیری دانش نخبگان کشور را درک کرده و به دنبال شکستن مرزهای فکری و عملیاتی بوده است، از هر تلاشی برای ارتباط مستقیم با محیط‌های دانش‌بنیان، به‌خصوص دانشگاه استقبال می‌کنیم. خوشحالیم که تفاهم‌نامه با دانشگاه علم و صنعت نیز در راستای همین اهداف بلندمدت نهایی شد.»

وی افزود: «این تفاهم‌نامه به ما کمک خواهد کرد تا حد اعلای تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات فعلی، از دریچه علمی-تحقیقاتی به‌کار گیریم. هدف بعدی‌مان بودن در کنار دانشجویان و کمک به آنها برای اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده‌شان است. برگزاری کارگاه‌های تجربی توسط مدیران علی‌بابا، مشاوره در مسیر آینده شغلی به دانشجویان و تشریح نیازهای فعلی صنعت از طرفی و حمایت‌های مادی-معنوی از فعالیت‌های جاری آنها از این موارد هستند. شک نداریم که این تعامل پیوسته و نزدیک، در نهایت به تسهیل فرآیند جذب این استعدادها در علی‌بابا ختم می‌شود؛ چراکه ایجاد پلی بین نیازهای صنعت و توان علمی دانشگاه همیشه باعث ایجاد ارزش افزوده برای همه طرف‌ها خواهد شد.»

بررسی نیازهای دو طرف به فناوری‌های نوین، حمایت مادی و معنوی از رخدادهای تعاملی دانشگاه، بازدیدهای دوطرفه و تربیت نیروی انسانی متخصص از دیگر مواردی است که دو طرف برای گسترش همکاری‌ها در متن تفاهم‌نامه قید کرده‌اند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم