امکان تبلیغ مستقیم برندهای خودرویی در «باما» میسر شد

پلتفرم خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت باما، از ابتدای بهمن ماه خدمات جدیدی را برای برندهای حوزه خودرو و وسایل نقلیه معرفی کرده است.

 

در این سرویس شرکت‌ها می‌توانند در باما تبلیغات برند و محصولات خود را به مخاطبان اصلی محصولات‌شان نمایش دهند.

 

بنا بر گزارش عملکرد باما در سال گذشته این پلتفرم میزبان ۳۱ میلیون بازدید کننده یکتا بوده است که با احتساب حدود ۲۰ میلیون خودروی فعال در کشور،‌ می‌توان گفت که ایرانیان برای خرید خودرو و آگاهی درباره قیمت و مشخصات فنی آن از مسیر باما می‌گذرند.

 

به بیان دیگر باما بخشی از مسیر تصمیم‌گیری بازار خودروی ایران است؛ جایگاهی که در جستجوی اینترنتی درباره خودروها نیز متوجه حضور باما در ابتدای مسیر تحقیقات مشتریان می‌شویم. همین پتانسیل سبب شده است تا باما مشابه پلتفرم های تخصصی خودرو در جهان همانند Autotrader و یا Mobile.de که نقش مهمی در مسیر انتخاب و معامله خودرو دارند، وارد عمل شده و تبلیغات هدفمند و ویژه صنعت خودرو و وسایل نقلیه را معرفی کند.

 

همکاری برندهای مطرح خودرویی همانند مرسدس بنز، فولکس واگن، سیتروئن و… با پلتفرم‌های مشابه باما، نشان می‌دهد پلتفرم‌های اختصاصی و تخصصی خرید و فروش خودرو انتخاب هوشمندانه‌ای برای مدیران برند و بازاریابی این غول‌های صنعتی بوده است.

 

در ایران هم کرمان موتور اولین برندی بوده است که محصولات خود را در باما تبلیغ کرده است. تبلیغات هدفمند و هوشمندانه باعث کاهش هدر رفت سرمایه‌های تبلیغاتی و رساندن پیام و تاثیرگذاری بر مخاطب نهایی است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

باما، بازار خودرو در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرد

نوسانات شدید  قیمت، عرضه در بورس کالا و سامانه یکپارچه، در کنار بازگشت شورای رقابت به عرصه قیمت‌گذاری و رفت و برگشت‌های آیین‌نامه واردات، سال ۱۴۰۱ را برای بازار
نوسانات شدید  قیمت، عرضه در بورس کالا و سامانه یکپارچه، در کنار بازگشت شورای رقابت به…
خبرهاگزارش و تحلیل

گزارش باما؛ افزایش ۶۰ درصدی آگهی خودروهای چینی در این پلتفرم

گزارش سالانه «باما»، پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، برای بازه زمانی سال ۱۴۰۰ منتشر شد.  این گزارش که براساس داده‌های پلتفرم باما ارائه شده، دید جامع‌تری نسبت به
گزارش سالانه «باما»، پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، برای بازه زمانی سال ۱۴۰۰ منتشر شد. …
خبرها

«باما» از چهره جدید خود رونمایی کرد

«باما» پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، از طراحی جدید هویت بصری و محصول خود رونمایی کرد. این پلتفرم اعلام کرد که پس از گذشت ۱۲ سال از فعالیت در بازار خودرو با نگاهی
«باما» پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، از طراحی جدید هویت بصری و محصول خود رونمایی…
خبرها

آغاز همکاری مشترک «باما» و «ماشینچی»

پلتفرم خرید و فروش خودروی «باما» خبر داد در آستانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت خود، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات مورد ارائه به کاربران و همچنین ایجاد تحول در
پلتفرم خرید و فروش خودروی «باما» خبر داد در آستانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت خود،…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم