نیم میلیون کاربر سرویس دایرکت دبیت بازار را فعال کرده‌اند

طبق اعلام بازار، سرویس پرداخت این شرکت که با نام «بازارپی» شناخته می‌شود تاکنون موفق به کسب بیش از ۵۰۰ هزار قرارداد فعال دایرکت دبیت شده است. دایرکت دبیت که با نام پرداخت مستقیم نیز در برنامه‌ها و محصولات ایرانی دیده می‌شود، راهکار پرداختی جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فعال‌سازی آن، در پرداخت‌های خود، با یک کلیک خرید خود را نهایی کنند.

شبنم بهنام، مدیر محصول بازارپی، مزیت دایرکت دبیت نسبت به پرداخت با درگاه‌های اینترنتی را سهولت کاربر در فرآیند پرداخت، افزایش درصد موفقیت پرداخت‌ها و افزایش تعداد تراکنش کاربران پس از فعال‌سازی می‌داند. به گفته وی، وارد کردن اطلاعات کارت بانکی در هر بار پرداخت و مهم‌تر از آن احتمال دریافت نکردن رمز پویا در پرداخت با درگاه اینترنتی، شانس موفقیت کاربر را کاهش می‌دهد.

 

مزیت پرداخت دایرکت دبیت نسبت به درگاه های اینترنتی

داده‌های بازارپی نشان می‌دهد که درصد موفقیت پرداخت از طریق دایرکت دبیت ۱۱ درصد بیشتر از این عدد در درگاه‌های اینترنتی است. همچنین زمان صرف شده برای انجام پرداخت توسط کاربران در درگاه اینترنتی به صورت میانگین ۸۰ ثانیه است در صورتی که کاربران با استفاده از دایرکت دبیت این فرآیند را در کمتر از ۲ ثانیه انجام می‌دهند. دیگر نکته قابل توجه در رفتار کاربرانی که دایرکت دبیت را فعال می‌کنند این است که تعداد تراکنش‌های آنها نیز در مقایسه با گذشته به میزان معناداری افزایش پیدا می‌کند که دلیلش سهولت این شیوه از پرداخت و بالا بودن درصد موفقیت آن در قیاس با سایر شیوه‌های پرداخت است.

کارن بازغی، مدیر توسعه کسب‌وکار بازارپی، عنوان می‌کند که با توجه به مزیت‌های دایرکت دبیت، کسب‌وکارهایی که از این شیوه پرداخت استفاده می‌کنند شاهد افزایش درآمد و فروش خود خواهند بود. از این رو بازارپی تصمیم گرفته است که در قالب یک محصول جدید، سرویس دایرکت دبیت را در اختیار پذیرندگان و توسعه‌دهندگان قرار دهد. دایرکت دبیت بازارپی به صورت یکپارچه ارائه می‌شود و کاربران با یکبار فعالسازی آن، می‌توانند در تمامی پذیرندگان طرف قرارداد با بازارپی از آن استفاده کنند.

امکان استفاده از این سرویس در وب‌سایت، نسخه گوگل‌پلی و iOS پذیرندگان وجود دارد. استفاده از این سرویس صرفا محدود به محصولات با پرداخت‌های دوره‌ای نیست و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت https://bazaarpay.ir  و بخش ثبت نام درخواست دریافت سرویس را ثبت کنند تا کارشناسان بازارپی در اولین فرصت با آنها تماس بگیرند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…
خبرها

امیدواری محتاطانه سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین؛ جنگ تعرفه‌ها در هاله‌ای از ابهام

سرمایه‌گذاران امیدوارند که مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین بتواند از شدت جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان بکاهد و بخشی از عدم قطعیتی را که بازارهای مالی را…
خبرها

شهادت مدیرعامل اینستاگرام در دادگاه ضد انحصار متا؛ اختلافات با زاکربرگ و نبرد سخت با تیک‌تاک فاش شد

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) علیه متا، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، شهادت داد و جزئیات مهمی از تنش‌ها با مارک زاکربرگ، رقابت…
خبرها

سروش پلاس با تاک‌بک فارسی، دسترسی نابینایان به دنیای دیجیتال را تسهیل کرد

پیام‌رسان بومی سروش پلاس با معرفی و ارتقای قابلیت تاک‌بک فارسی، گامی مهم در جهت افزایش دسترسی‌پذیری دیجیتال برای کاربران نابینا و کم‌بینا برداشته است. این اقدام، تجربه استفاده از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم