فروش بهمن ماه تپسی، رکورد فروش سال ۱۴۰۱ این شرکت را شکست

تپسی در آخرین گزارش منتشر شده خود مبتنی بر درآمد شناسایی شده منتهی به پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۱، درآمد خود را معادل ۶۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان اعلام کرد که با توجه به درآمد ۶۲ میلیاردی در دی ماه، نشان از افزایش درآمد ۱۳ درصدی در دوره یک ماهه بهمن ماه دارد.

 

این نماد بورسی در این گزارش کدال که درآمد ۱۱ ماهه خود را از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه سال جاری منتشر کرده است، درآمد ۱۱ ماهه را ۵۴۸ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ رشد و افزایش ۱۳۷ درصدی نشان می‌دهد. درآمد تپسی در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ معادل ۲۳۱ میلیارد تومان اعلام شده بود.

 

لازم به ذکر است که کل درآمد تپسی در سال ۱۴۰۰ معادل ۲۶۶ میلیارد تومان بوده و با توجه به درآمد ۵۴۸ میلیارد تومانی تپسی در ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ نشان از سودآوری یک ساله این نماد استارتاپی بورسی و شکستن رکورد پیشین خود را دارد.

 

گفتنی است که درآمد عملیاتی تپسی از سرویس‌های مختلف سفیران، سرویس‌های تلفنی و غیره بوده که این نماد بورسی از کمیسیون دریافتی از سفیران در بهمن ماه امسال ۶۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است و درامد این نماد بورسی در ۱۱ ماهه سال جاری از کمیسیون‌های دریافتی از سفیران ۵۲۵ میلیارد تومان بوده است.

 

درآمد تپسی از سرویس‌های تلفنی در بهمن ماه امسال بیش از دو میلیارد تومان اعلام می‌شود و درآمد تپسی از سرویس‌های تلفنی در ۱۱ ماهه امسال ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

 

تپسی با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار دوم فرابورس ایران و در گروه رایانه و فعالیت وابسته به آن، حضوری فعال در بین سهامداران و فعالان بازار دارد.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم