تپسی به سهامداران خود تخفیف سفر و خدمات VIP ارایه می‌دهد

تپسی در تازه‌ترین اقدام خود، از ارایه خدمات ویژه به سهام‌دارانش خبر داد. این خدمات، در فاز اول شامل تخفیف‌های دوره‌ای برای‌ استفاده از سرویس‌های تپسی و دریافت خدمات VIP پشتیبانی خواهد بود.

 

سهام‌داران تپسی برای دریافت این تسهیلات ویژه می‌توانند به بخش امور سهام وب‌سایت تپسی به آدرس https://investors.tapsi.ir مراجعه و در بخش «خدمات ویژه تپسی برای سهام‌داران» ثبت‌نام کنند.

 

با ثبت نام در این بخش، تپسی به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی را در اختیار سهام‌داران قرار داده و همچنین در صورتی که سهام‌دار از اپلیکیشن تپسی استفاده کند، خدماتی مشابه یک کاربر VIP دریافت خواهد کرد. کاربر VIP تپسی، در باشگاه مشتریان این شرکت در بالاترین سطح قرار گرفته و متنوع‌ترین تخفیف‌ها از برندهای مختلف را دریافت خواهد کرد. همچنین یک کاربر VIP، حین تماس با پشتیبانی این شرکت، در صف انتظار قرار نگرفته و زیر ۱۰ ثانیه به کارشناس پشتیبانی متصل خواهد شد.

 

به گفته روابط عمومی تپسی، در فاز دوم ارایه تسهیلات به سهام‌داران، خدمات دیگری شامل دریافت تخفیف از سایر سرویس‌های تپسی، امکان ارتباط مستقیم با مدیران شرکت، بازدید سهام‌داران از شرکت، حضور در جلسات همفکری با سهام‌داران و موارد دیگر نیز به سهام‌داران این شرکت ارایه خواهد شد.

 

link

مطالب مرتبط

تپسیخبرها

شورای رقابت سازمان منطقه آزاد کیش را به ایجاد انحصار به نفع اسنپ محکوم کرد

شورای رقابت، در پانصد و نود و نهمین جلسه خود، سازمان منطقه آزاد کیش را به ایجاد انحصار به نفع اسنپ محکوم و دستور بر توقف رویه مذکور و انعقاد قرارداد حمل و نقل مسافر در
شورای رقابت، در پانصد و نود و نهمین جلسه خود، سازمان منطقه آزاد کیش را به…
تپسیخبرها

مدیرعامل تپسی حمله هکرها و سرقت بخشی از اطلاعات این شرکت را تایید کرد

میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی، دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات این شرکت را تایید کرد. پیشتر یک کانال‌ تلگرامی اعلام کرد که اطلاعات بیش از ۲۷ میلیون مسافر تپسی
میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی، دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات این شرکت را تایید کرد. پیشتر…
خبرهااقتصاد دیجیتال

انتقاد دوباره روزنامه کیهان از استارتاپ‌ها

به گزارش استارتاپ ۳۶۰، حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان طی یادداشت جدیدی با عنوان “چرا به «دولت موازی» اجازه فعالیت داده‌اید؟” به تشریح دلایل
به گزارش استارتاپ ۳۶۰، حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان طی یادداشت جدیدی با عنوان “چرا…
خبرهاتاکسی اینترنتی

اسنپ از پرداخت خسارت رای شورای رقابت معاف شد؛ تپسی جبران خسارت می‌کند

براساس اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال، شورای رقابت در رای قطعی خود رویه ضدرقابتی اسنپ را تایید کرد. فروردین ماه امسال شورای رقابت خبر داده بود اسنپ علیه تپسی، رویه
براساس اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال، شورای رقابت در رای قطعی خود رویه ضدرقابتی اسنپ را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم