پرداخت درآمد کاربران آپارات تغییر کرد؛ طرح افزایش درآمد تولید محتوا کلید خورد

پلتفرم اشتراک ویدیو آپارات در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و افزایش درآمد آن‌ها از راه‌اندازی طرح جدیدی برای افزایش درآمد و سرعت پرداخت آن خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی آپارات، این پلتفرم در «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو» در کنار پرداخت بخشی از درآمد حاصل از پخش تبلیغات، تصمیم دارد مبلغی مازاد را به تولیدکنندگان خود پرداخت ‌کند که میزان آن به عواملی چون «کمیت، کیفیت، نوع محتوای تولیدی و همچنین استقبال بینندگان» بستگی دارد. این طرح در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوا به ویژه محتوای آموزشی در نظر گرفته شده است.

 

بر اساس این گزارش، دو تغییر بنیادین دیگر نیز در سیستم درآمدزایی آپارات اتفاق افتاده که یکی از آن‌ها، تغییر درصد اشتراک‌گذاری(Share) آپارات است؛ این درصد در واقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی است.

 

در حال حاضر درصد اشتراک گذاری کانال تولیدکنندگان به صورت سیستمی، در ابتدای هر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدکنندگان تغییر می‌کن اما از این پس، درصد اشتراک‌گذاری به صورت سیستمی، در ابتدای هرماه بازبینی می‌شود و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدی، تغییر می‌کند.

 

 

همچنین روند پرداخت درآمد کانال‌ها در آپارات نیز دستخوش تغییر شده است. بدین صورت که از این پس تولیدکنندگانی که در سیستم درآمدزایی عضو هستند، می‌توانند در هر زمانی که خودشان مایل بودند درخواست برداشت درآمد را در پنل کاربری ثبت و حداکثر تا ۷ روز کاری، مبلغ را دریافت کنند. ضمن آنکه همچنان تولید محتوای با کیفیت در حوزه آموزش، نقش اصلی در کسب درآمد کاربران خواهد داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ورود به سیستم درآمدزایی و ثبت درخواست خود به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.aparat.com/income

link

مطالب مرتبط

خبرها

آپارات امکان زمان‌بندی انتشار محتوا را معرفی کرد

آپارات به تازگی قابلیت «امکان زمان‌بندی انتشار ویدیوها» را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به وسیله آن برای انتشار محتواهای‌شان برنامه‌ریزی کرده تا در زمان و تاریخ
آپارات به تازگی قابلیت «امکان زمان‌بندی انتشار ویدیوها» را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به وسیله…
خبرها

امکان جدید صباویژن برای فعالان بازار تبلیغات دیجیتال

نسخه جدید داشبورد صباویژن با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات به کسب‌وکارها و مدیران تبلیغات و بازاریابی منتشر شد. صباویژن به عنوان یکی از فعال‌ترین آژانس‌های تبلیغات
نسخه جدید داشبورد صباویژن با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات به کسب‌وکارها و مدیران تبلیغات…
خبرهااقتصاد دیجیتال

انتقاد دوباره روزنامه کیهان از استارتاپ‌ها

به گزارش استارتاپ ۳۶۰، حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان طی یادداشت جدیدی با عنوان “چرا به «دولت موازی» اجازه فعالیت داده‌اید؟” به تشریح دلایل
به گزارش استارتاپ ۳۶۰، حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان طی یادداشت جدیدی با عنوان “چرا…
خبرها

آپارات اسپرت پخش تبلیغات با هوش مصنوعی در فوتبال زنده را میسر کرد

برای اولین‌بار در کشور، در وبسایت کاربرمحور «آپارات اسپرت» با استفاده از هوش‌مصنوعی و پردازش تصویری، به صورت آنی و در لحظه، لوگوی تبلیغاتِ مورد نظر در دایره‌
برای اولین‌بار در کشور، در وبسایت کاربرمحور «آپارات اسپرت» با استفاده از هوش‌مصنوعی و پردازش تصویری،…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم