پرداخت اقساطی هزینه‌های اقامت در سفر امکان‌پذیر شد

با همکاری دو مجموعه دیجی‌پی و اتاقک از این پس اعتبار دیجی‌پی، برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور نیز قابل استفاده است. به این ترتیب بخشی از هزینه‌های سفر برای کاربران به صورت اقساطی قابل پرداخت است.

 

اتاقک سامانه آنلاین اجاره اقامتگاه با بیش از ۲۰ هزار اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران و ترکیه است و با این همکاری امکان اجاره اقساطی این اقامتگاه‌ها برای کاربران دیجی‌پی و اتاقک فراهم می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، متقاضیانی که وام‌های بلندمدت ۱۰ تا ۳۰ ‌میلیون تومانی و یا اعتبارهای کوتاه مدت BNPL دیجی‌پی را دریافت می‌کنند، علاوه بر امکان قبلی برای خرید از دیجی‌کالا، دیجی‌کالاجت و مادیران، از امروز، می‌توانند همه یا بخشی از اعتبار خود را صرف اجاره آنلاین انواع اقامتگاه مثل ویلا، سوئیت و… در وب‌سایت اتاقک کنند.

دریافت این اعتبار همچون گذشته پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی برای متقاضیان فراهم می‌شود و علاوه بر اعتبارهای ۱۲ تا ۲۴ ماهه، کسانی که اعتبار BNPL (خرید در یک ماه و پرداخت در ماه بعد) را از دیجی‌پی دریافت می‌کنند، می‌توانند از امروز، تا سقف اعتبار خریدشان، از اتاقک خرید کنند و هزینه آن را ماه بعد پرداخت کنند!

برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی و اجاره اقامتگاه سفر از اتاقک می‌توانید از همین امروز برای ثبت‌نام خرید اقساطی و سپس دریافت اقامتگاه از اتاقک اقدام کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم