نخستین کنفرانس بین المللی فناوری متاورس با حمایت مرکز نوآوری بانک ملی (فینوداد) برگزار شد

نخــستین کنفرانس بین المللی فناوری متاورس در راستـای تحـول و نوآوری اقتصاد دیجیتال و آینده پژوهشـی در قالب متاورس به همت آکادمی آموزشی و تحقیقاتی متاورس و آکادمی بین الــمللـی علوم و تحقیقات گرجستان و هـــــمراهی مرکز نوآوری بانک ملی ایران و مجموعه رسانه ای ویدینو، در سه روز دوم، سوم و چهارم اسفند ماه به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار گردید. محور های اصلی کنفرانس و کارگاه ها با موضوع آینده پژوهی و تکنولوژی های متاورس و کابردهای متاورس در صنعت، علوم مهندسی و آموزش ارایه شد.

 

در روز اول کنفرانس، ضمــن برگزاری افتتاحیه، سخنرانی ویژه دکتــر مجید ایرانمنش، دانش آموخـــته دوره دکتـــری تحلیل پوششی داده ها و مشاور معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع رمز و رمز ارزها انجام شد و در ۷ پنل تخصصی مقالات برتر دانشجویان و اساتید نیز ارائه شد.

هم چنین در روز سوم اسفند ماه، کارگاه با محوریت موضوعی متاورس، کلید ورود به دنیای جدید با استقبال چشمـــگیر علاقه مندان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان قرار گرفت. تدریس کارگاه نیز توسط اعضای هیات عــــلمی آکادمی متاورس ایران، دکتر  رضا شیرازی، دکتر سیده صفیه سیادت و دکتر محسن غفاری انجام شد.

در ادامه برنامه های کنفرانس بین المللی فناوری متاورس، مراسم اختتامیه در روز پنج شنبه ۴ اسفند ماه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم اختتامیه، دکتر سیده صفیه سیادت، ریاست کنفرانس و دبیر علمی آکادمی متاورس ایران، ضمن خیر مقدم به حاضرین و مسئولین، به معرفی و رسالت های آکادمی متاورس ایران پرداختند و اهداف آکادمی را در چهار قالب آموزش و پژوهش، مشاوره سازمانی و توسعه پلتفرم و شتابدهی ایده ها تعریف نمودند.

در ادامه مراسم دکتر بابک درویش روحانی، عضو هیأت مدیره هلدینگ داده ورزی سداد و دکتر امیر حسین شبیری، مدیر عامل مرکز نوآوری بانک ملی ایران ( فینوداد )، رسالت ها و نگاه ویژه بانک ملی ایران را در راستای اقتصاد و نوآوری دیجیتال طرح نمودند.

دکتر محسن غفاری، دبیر اجرایی کنفرانس و دبیر اجرایی آکادمی متاورس ایران، از همراهی بیش از ۵۰۰ نفر در کارگاه ها و پنل های تخصصی نام بردند و از حضور و ارسال بیش از ۳۰۰ مقاله و همراهی بیش از ۴۰ عضو عیات علمی از ۱۸ دانشگاه برتر کشور در بخش کمیته علمی و داوری خبر دادند.

در ادامه مراسم اختتامیه ، دکتر رضا شیرازی،  دانش آموخته دوره دکتری مدیریت بازرگانی و مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به ارائه مفهوم اینترنت نسل سه در قالب متاورس پرداختند.

در ادامه برنامه از برترین های مسابقه داستان نویسی خلاقانه با بهره گیری از شخصیت داستانی کودکانه خرگوش قندک، تقدیر به عمل آمد. این مسابقه داستان نویسی در هفته پژوهش با شرکت ۱۷۰۰ دانش آموز از ۱۳ استان کشور برگزار شد.

دانش آموزان برتر به عنوان سفیران دانش آموزی متاورس، داستان خلاقانه زندگی خرگوش قندک را در فضای نسل سوم اینترنت در قالب متاورس طراحی نمودند، که به شکل نمادین با عینک های واقعیت مجازی، زیست در دنیای آینده را به عنوان نسل نخبه و آینده سازدر روز اختتامیه به نمایش گذاشتند.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم