عید نوروز «فصل جدید مهمونی» ایرج طهماسب را در فیلیمو ببینید

پلتفرم فیلیمو در ایام نوروز، میزبان فصل جدید «مهمونی» ایرج طهماسب خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در کنداکتور نوروزی این پلتفرم، در کنار برنامه‌ها و سریال‌های مختلف، فصل جدید «مهمونی» ایرج طهماسب هم قرار دارد. ایرج طهماسب، نویسنده و کارگردان محبوب برنامه‌های کودک بار دیگر در نوروز ۱۴۰۲ قرار است خانواده‌ها و بچه‌ها را دور هم جمع کند.

فصل جدید سریال مهمونی با مجموعه قبلی تفاوت‌هایی دارد که آن را جذاب‌تر کرده است. عروسک‌ها و اتفاقات جدید، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند و این بار بیشتر، عروسک‌ها به همراه شخصیت‌های جدید‌، مهمونی را پیش می‌برند.

پخش فصل جدید مهمونی، از اول فروردین همزمان در فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد.

حسن خدادادی، تهیه کننده و مجری طرح این مجموعه است و احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل جدید مهمونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

پخش این مجموعه بعد از ایام نوروز نیز ادامه دارد و هفته‌ای یک قسمت پخش خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم