کاهش کارمزد معاملات در تمامی بازارهای نوبیتکس

کارمزد انجام معاملات در تمامی بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس به منظور رضایت بیشتر کاربران کاهش یافته است.

 

با افزایش سطوح کاربری پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس، مبنای محاسبه کارمزدها در این  پلتفرم، بر اساس حجم معاملات کاربران تعیین می‌شود و بنا به تعریف جدید، کارمزدها به هفت سطح تقسیم‌بندی شده‌اند. 

در سطح پایه یا Regular که حجم معاملات ۳۰ روز اخیر کاربران در این سطح، زیر ۱۰۰ میلیون تومان است، کارمزد میکر یا سفارش‌گذار در معاملات ۰.۲ درصد و کارمزد تیکر یا سفارش‌بردار ۰.۲۵ درصد خواهد بود. در بازارهای تتری این سطح نیز، کارمزد سفارش‌گذار ۰.۱ درصد  و کارمزد سفارش‌بردار ۰.۱۳ درصد تعیین شده است.

اما کاربرانی که حجم معاملاتشان در یک ماه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بوده کاربران سطح VIP  یا ویژه یک محسوب می‌شوند که کارمزد معاملات آنها در بازار ریالی نوبیتکس برای سفارش‌گذار به ۰.۱۷ و برای سفارش‌بردار به ۰.۲ درصد کاهش یافته است. در بازار تتری نیز کارمزد این سطح برای میکر ۰.۰۹۵ و برای تیکر ۰.۱۲ تعیین شده است.

کاربران سطح ویژه ۲ کسانی هستند که در سی روز اخیر بین ۳۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان حجم معامله داشته‌اند. این افراد در بازار ریالی در حالت میکر(سفارش‌گذار) ۰.۱۵ درصد و در حالت تیکر(سفارش بردار) ۰.۱۹ درصد کارمزد پرداخت خواهند کرد. در بازار تتری نیز به ترتیب ۰.۰۹ و ۰.۱۱ درصد کارمزد باید از سوی این افراد در معاملات پرداخت شود.

سطح ویژه ۳ کسانی هستند که بین یک تا ۵ میلیارد تومان حجم معاملاتشان در یک ماه بوده و برای این دسته هم، در بازار ریالی نوبیتکس برای میکر ۰.۱۲۵ و برای تیکر ۰.۱۷۵ درصد و در بازار تتری در حالت میکر ۰.۰۸ و تیکر ۰.۱ درصد کارمزد در نظر گرفته شده است.

در سطح ویژه ۴ که مخصوص کاربران نوبیتکس با ۵ تا ۲۰ میلیارد تومان حجم معاملات در یک ماه اخیرشان است، در بازار ریالی در حالت میکر یا سفارش‌گذار ۰.۱ درصد و در حالت تیکر یا سفارش‌بردار ۰.۱۵۵ درصد و در بازار تتری نیز به ترتیب ۰.۰۷ و ۰.۱ درصد کارمزد مشخص شده است.

کاربران سطح ویژه‌ ۵ نیز افرادی هستند که در ۳۰ روز، بین ۲۰ تا ۸۰ میلیارد تومان حجم معامله داشته‌اند. این افراد در بازار ریالی در حالت میکر ۰.۰۹ و در حالت تیکر ۰.۱۴۵ درصد کارمزد پرداخت می‌کنند و در بازار تتری برای حالت میکر ۰.۰۶۵ و برای تیکر ۰.۰۹۵ درصد کارمزد می‌دهند.

اگر حجم معاملات کاربران در یک ماه آخر بیش از هشتاد میلیارد تومان باشد، جزو کاربران سطح ویژه ۶ نوبیتکس محسوب می‌شوند که در بازار ریالی در حالت میکر ۰.۰۸ و حالت تیکر ۰.۱۳۵ درصد و در بازار تتری ۰.۰۶ و ۰.۰۹ درصد، کارمزد از معاملاتشان کسر می‌شود.

به این ترتیب با افزایش سطوح کاربری کاربران نوبیتکس، هر چه حجم معاملات کاربران بالاتر باشد، کارمزد معاملاتی کمتری از آنها در سطوح مختلف دریافت می‌شود. بخشی از این کارمزدها با توجه به نوع کوین و شبکه آن، کارمزد مربوط به شبکه است که ارتباطی با پلتفرم ندارد.

نوبیتکس با بیش از چهار و نیم میلیون کاربر ایرانی، نخستین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است که برای خرید تتر، بیت‌کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید در آن ثبت نام کنید. 

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم